کد خبر : 1687200 | 12 خرداد 1399 ساعت 20:15 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بارسلونا هنوز به خرید لائوتارو امیدوار است؟

به نظر می رسد بارسلونا هنوز از موقعیت خوبی برای خرید لائوتارو مارتینز برخوردار است.

چرا بارسلونا هنوز به خرید لائوتارو امیدوار است؟


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه چند روز قبل پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر رسما اعلام کرد این باشگاه حاضر به مذاکره برای فروش لائوتارو مارتینز به بارسلونا نیست و باشگاه اسپانیایی تنها با پرداخت بند 111 میلیون یورویی می تواند این مهاجم 22 ساله را به خدمت بگیرد، اما پرونده انتقال لائوتارو به بارسلونا هنوز بسته نشده است.

 

1494604

 

جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد این موضع اینتر تا زمانی پابرجاست که آنها جانشینی برای لائوتارو مارتینز برای فصد بعدی پیدا کنند. در حال حاضر نام بازیکنانی چون تیمو ورنر، پیر آمریک اوبامیانگ و ادینسون کاوانی برای انتقال به سن سیرو مطرح شده است و در صورت توافق با یکی از این نام ها، اینتر راحت تر حاضر به مذاکره به بارسلونا برای فروش مهاجم آرژانتینی اش خواهد شد.

 

همچنین نقش خود لائوتارو مارتینز در رقم خوردن این انتقال بالاست. اگر لائوتارو خودش شخصا به مدیران اینتر اعلام کند علاقمند به رفتن به بارسلوناست، کار این باشگاه برای حفظ این بازیکن دشوار خواهد شد. البته رخ دادن این اتفاق بعید نیست و به نظر می رسد رویای بازی کردن در کنار لیونل مسی، لائوتارو مارتینز را مشتاق به رفتن به نوکمپ کرده است. به هر حال مهاجم جوان اینتر مهم ترین هدف تابستانی بارسلوناست و حتی مسی نیز ابراز امیدواری به رقم خوردن این انتقال کرده، پس هنوز حضور لائوتارو مارتینز در ترکیب بارسا به طور کامل منتفی نشده است.

دیدگاه‌ها