کد خبر : 1687227 | 12 خرداد 1399 ساعت 21:58 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف برگکمپ: به ونگر اعتماد کامل نداشتم

دنیس برگکمپ، ستاره سابق آرسنال در مورد روزهای کار کردن زیر نظر آرسن ونگر سخن گفت.

اعتراف برگکمپ: به ونگر اعتماد کامل نداشتم


به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دوران نه چندان موفقی در اینتر، دنیس برگکمپ زیر نظر آرسن ونگر در آرسنال روزهای فوق العاده را در اواسط دهه 90 سپری کرد و به یکی از ستاره های لیگ برتر تبدیل شد. اما حالا دنیس برگکمپ اعتراف می کند درروزهای ابتدایی ورود ونگر از ناگویاگرامپوس ژاپن به آرسنال به او اعتماد کامل نداشته است.

 

1500436

 

دنیس برگکمپ گفت: "ما در فصل 96-1995 در بهترین شرایط نبودیم، اما به قدری خوب عمل کردیم که برای ابتدای فصل بعد از اعتماد به نفس کافی برخوردار باشیم. مدت زمانی بین آن مقطع تا رسیدن آرسن ونگر به آرسنال وجود داشت و فکر می کنم این شرایط چند ماه طول کشید. اما آن مقطع برای من یک دوره نامناسب بود، زیرا دوباره یاد دروغ هایی که در ایتالیا شنیده بودم افتادم. اما با خودم فکر کردم یک دقیقه صبر کن و چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

در ذهن من شک و تردیدهایی وجود داشت، اما وقتی آرسن ونگر هدایت آرسنال را بر عهده گرفت خیلی زود از بین رفت، زیرا ونگر کسی بود که فلسفه ای متناسب با افکار من داشت و بعد از حضور او در آرسنال من دیگر هیچ تردیدی نداشت. درک خوبی بین من و ونگر وجود داشت و از روز اول می دانستیم که از یکدیگر چه انتظاری داریم و به همین دلیل به موفقیت دست یافتیم."

دیدگاه‌ها