کد خبر : 1687465 | 14 خرداد 1399 ساعت 10:46 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه آنلاین AFC و فدراسیون های غرب آسیا

سرنوشت لیگ قهرمانان امروز مشخص می شود؟

به نظر می رسد در جلسه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با 6 کشور غرب آسیا سرنوشت ادامه بازی های لیگ قهرمانان مشخص شود.

سرنوشت لیگ قهرمانان امروز مشخص می شود؟

به گزارش"ورزش سه" به نقل از الرایه قطر با حضور هانی بالان عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه هماهنگی با برخی در فدراسیون های غرب آسیا که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند برای ادامه برگزاری این مسابقات انجام می شود. این جلسه از طریق سامانه ارتباط بصری برای گفت و گو درباره ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که از بهمن ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.


رئیس و اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین نماینده های فدراسیون های غرب آسیا که در لیگ قهرمانان حضور دارند -قطر ، ایران ، عراق ، ازبکستان ، عربستان سعودی و امارات- در این جلسه شرکت می کنند. در این نشست درباره پیشنهادات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تکمیل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 بحث خواهد شد.


بااین وجود منابع مورد تایید به الرایه اطلاعات داده اند که امروز پیشنهاد و زمان بندی جدیدی برای ادامه مسابقات به تصویب خواهد رسید. انتظار می رود که کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام بازی ها را با  سیستم رالی یا متمرکز در یک کشور برگزار کند. قطر قوی ترین گزینه برای میزبانی این رقابت ها خواهد بود بخصوص اینکه این کشور استادیوم هایی با تهویه مطبوع و سیستم کاهش دمای هوا در بالاترین سطح است و این موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا را ترغیب می کند که برای برای حفظ سلامتی و ایمنی بازیکنان و تیم ها این کشور را انتخاب کند.


از جمله پیشنهاداتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه امروز خود مطرح می کند تعیین زمان بازی ها از 27 اکتبر تا 4 نوامبر (آبان ماه) برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی و همچنین امروز این پیشنهاد مطرح خواهد شد که مسابقات مراحل نهایی تنها در یک بازی و در پایان ماه نوامبر انجام شود.  به نظر می رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد فینال رقابت ها را در تاریخ 12 دسامبر (22 آذرماه)برگزار کند.


در جلسه امروز ممکن است برای تعیین سرنوشت دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 وجام ملت های 2023 بحث نشود چرا که این مسابقات بر عده فدراسیون جهانی(فیفا) است که براساس موقعیت های 40 تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها