کد خبر : 1687474 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:12 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

در چه صورتی اوبامیانگ در آرسنال ماندگار می شود؟

سان مدعی شد در صورتی که آرسنال نتواند با مبلغ دلخواهش پیر امریک اوبامیانگ را بفروشد، این بازیکن در جمع توپچی ها ماندگار خواهد شد.

در چه صورتی اوبامیانگ در آرسنال ماندگار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش فوق العاده در ترکیب دورتموند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم جوان این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ شدند اما نهایتا او در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

با وجود عملکرد پر نوسان آرسنال طی یکی دو فصل اخیر اما اوبامیانگ یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و همواره عملکرد درخشانی ارائه داده است. مهاجم ۳۰ ساله در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نیز آمار فوق‌العاده ۱۷ گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1490956

 

 

طی هفته‌های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی اوبامیانگ از آرسنال مطرح شد. همچنین گفته شد که تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. در همین رابطه قیمت ستاره گابنی آرسنال ۵۰ میلیون پوند برآورد شده است اما مسائل به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا باعث شده که بسیاری از باشگاه ها نتوانند این مبلغ را برای جذب اوبا پرداخت کنند.

 

حالا و در همین رابطه سان مدعی شده آرسنال در صورت دریافت پیشنهاد های حدود ۲۰ میلیون پوند راضی به فروش اوبامیانگ نخواهد شد و در نهایت این مهاجم گابنی را مجبور به ماندن در جمع توپچی ها خواهد کرد.

دیدگاه‌ها