کد خبر : 1687477 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

فدراسیون تکواندو برای برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در انتظار تصمیم ستاد کرونا مبنی بر تایید پروتکل های بهداشتی است.

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، سازمان لیگ تکواندو پروتکل‌های بهداشتی لازم برای برگزاری دیدارهای هفته پایانی را تدوین و برای تایید به وزارت ورزش ارسال کرده است. ستاد کرونا در حالی برگزاری تمرین و مسابقات تکواندو را فقط در بخش پومسه مجاز اعلام کرده که هیچ پاسخی به پروتکل‌های ارسالی فدراسیون تکواندو نداده است.

 

سازمان لیگ‌های تکواندو درصدد تعیین تکلیف لیگ برتر در دو بخش مردان و بانوان است و به همین دلیل هم پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و ارسال کرده که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. این در حالی است که تیم‌های حاضر در این رقابتها بلاتکلیف بوده و برای حضور در هفته پایانی، نیاز به یک ماه تمرین دارند.

 

در لیگ برتر تکواندو شهرداری ورامین با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. لوازم خانگی کن با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز، دانشگاه آزاد با ۲۷ امتیاز و پاس قوامین با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان‌های دوم تا چهارم هستند.

 

در لیگ برتر بانوان هم تیم‌های استریچو، داتیس یزد، کن، دانشگاه آزاد و فتح صدر البرز رتبه‌های اول تا پنجم جدول را در اختیار دارند و برای برگزاری هفته پایانی باید ابتدا بازی‌های عقب افتاده انجام شود.

 

دیدگاه‌ها