کد خبر : 1687528 | 14 خرداد 1399 ساعت 14:57 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

گواردیولا مدافع تاریخ ساز بارسا را می خواهد

سرجی روبرتو مدافع راست بارسلونا سخت مورد علاقه پپ گواردیولا قرار گرفته است.

گواردیولا مدافع تاریخ ساز بارسا را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، سرجی روبرتو محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که از سال 2014 و با صلاحدید لوئیس انریکه توانست به ترکیب اصلی تیمش راه یابد. سرجی در سال های اخیر کم و بیش توانسته جایگاه ثابت خود را حفظ کند با این حال حضور نلسون سمدو باعث شده تا دیگر مثل گذشته نتواند در سمت راست زمین برای بارسا به میدان برود و بیشتر شاهد حضور او در میانه زمین هستیم.

 

 

1500714

 

 

طبق ادعای میگل ریکو خبرنگار موندودپورتیوو، پپ گواردیولا اخیرا از سران سیتی خواسته تا مقدمات جذب سرجی را فراهم کننند. از سوی سیتی به بارسلونا پیشنهادی هم ارائه شده ولی مسئولان باشگاه کاتالان وقت بیشتری برای پاسخگویی خواسته اند.

 

 

1500716

 

 

بارسا با سمدو در حال مذاکره برای تمدید است ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده. مدافع پرتغالی که خواهان دریافت دستمزد بیشتری شده، مورد توجه چند باشگاه از جمله یوونتوس قرار دارد و بارسا فعلا منتظر مشخص شدن تکلیف این بازیکن است.

قرارداد سرجی روبرتو با بارسا تا 2022 اعتبار دارد و جالب اینکه ایجنت او همان ایجنت پپ گواردیولا یعنی جوزپ ماریا اوروبیتگ است.

بارسلونا اخیرا سیاستی را در پیش گرفته است که بر اساس آن، برای جدایی بازیکنان محصول لاماسیا سخت گیری های زیادی شود و به همین دلیل شاید شانس پپ برای جذب سرجی چندان زیاد نباشد.

نام سرجی به خاطر گل دقیقه 96 که در برتری 6-1 بارسا برابر پی اس جی به ثمر رساند، در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد بود.

 

 

1235491

 

 

دیدگاه‌ها