کد خبر : 1687663 | 15 خرداد 1399 ساعت 15:00 | 80.3K بازدید | 2 دیدگاه

پوکر کاظمیان؛ ۶ گل تقدیم به جادوگر

آغاز شور فوتبال با تقابل علی کریمی و عادل فردوسی‌پور

در روزهای تعطیلی فوتبال، علی کریمی و عادل فردوسی‌پور بساط پرهیجان‌ترین فوتبال ایران را برپا کردند.

 آغاز شور فوتبال با تقابل علی کریمی و عادل فردوسی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی، جواد کاظمیان، محمد نوازی، محمود کلهر، اردلان آشتیانی، مسعود مرادی و البته عادل فردوسی‌پور؛ در روزهایی که فوتبال ایران تعطیلی کامل خود را پشت سر می‌گذارد، کمپ تیم‌های ملی جولانگاه ستاره‌ها و چهره‌های محبوب شد تا استارت اولین جدال قابل توجه را به خود اختصاص دهند.

 

تیم رسانه ورزش با کاپیتانی عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود، چند سالی است که کار خود را با حضور دیگر بچه‌های اصحاب رسانه دنبال می‌کند و اینبار میزبان ستاره فوتبال ایران یعنی علی کریمی بود. 

 

 

 

مراسم آغاز بازی هم به سبک محافظت از کرونا بود. علی کریمی و عادل با حضور مسعود مرادی به عنوان داور این بازی، اینچنین مراسم را به جا آوردند.

 


شماره هشت سابق تیم ملی، بایرن مونیخ و پرسپولیس در همان ابتدا موردتوجه قرار گرفت و البته در حاشیه تمرینات و بازی هم حسابی خوراک خبری برای این گروه خبری شکل داد. از ماجرای زمین تمرینی که فدراسیون به آن می‌بالد تا قرارداد با مارک ویلموتس و اساسنامه فدراسیون.

 

در میان کنایه‌های علی کریمی اما فوتبال برای او در جمع خبرنگاران سرنوشت خوشایندی بهمراه نداشت و او برابر تیم عادل فردوسی‌پور که به نظر می‌رسید با توجه به شناخت چند ساله‌اش از این گروه، تیم محکم تری را انتخاب کرده بود در نهایت با نتیجه 6-2 شکست خورد.

 

 

 

 

ستاره تیم عادل فردوسی پور هم رفیق همیشگی علی کریمی بود. جواد کاظمیان با ثبت چهار گل در این بازی دستگرمی حسابی برای علی کریمی کری خواند و البته با توجه به یکی از گل‌هایش که با ضربه هند به ثمر رسید، کاملا مورد انتقاد بود.

 

 

 

 

دیوید بکهام آبی‌ها هم بخش دیگری از بازی دوستانه امروز را به قرق خود در آورده بود. محمد نوازی که در دوران فوتبالی‌اش جزو بازیکنان محبوب استقلالی محسوب می‌شد امروز در کنار جواد کاظمیان و علی کریمی آمادگی اش را علیرغم اضافه وزنی که داشت به رخ کشید.

 

 

 

برای کسی که در مونیخ همه را مسخ قدرت تکنیکی خود کرده، تقابل با اصحاب رسانه نباید چندان سخت باشد تا او بی مهابا اینچنین حرف اول را در زمین بزند و تکنیکش را به رخ بکشد.

 

 

 

 

جواد کاظمیان بعد از ثبت چهارمین گلش به تیم علی کریمی اینطور مورد استقبال عادل فردوسی پور قرار گرفت؛ استقبال به سبک پروتکل محافظت از کرونا.

 

 

 

 

 

عادل کاملا به تصمیمات مسعود مرادی اعتراض دارد و هر سوت او اینچنین با واکنش همراه شد. جایی که او در حین گزارش بازیکنان را به خویشتن داری مقابل تصمیمات و عدم اعتراض دعوت می‌کند ولی به نظر می‌رسد خودش این اعتقاد را ندارد!

 


 


 

 

 

علی کریمی شاید نبرد 11 به 11 را به عادل فردوسی پور با دریافت شش گل توسط تیمش باخته باشد اما این دلیل نمی‌شود که در تقابل‌های تک نفره مقهور آقای گزارشگر شود و عادل نتوانست مقابل تکنیک او نیز تاب بیاورد.

 

 

 

 

شماره هشت اسطوره‌ای با عدد هفت در ترکیب تیمش به میدان رفت و شاید همین مساله باعث شد تا چوب جادویی‌اش را به همراه نداشته باشد و تیمش بازنده این نبرد لقب گیرد. بعضی بازیکنان هر جا باشند با آن شماره خاص خودشان شناخته می‌شوند و علی کریمی اما ترجیح داد اینبار با شماره هفت به میدان برود.

 

 

 

 

جواد کاظمیان بعد از گل مارادونایی و با دست خود و در حالیکه به تصمیم داوری معترض بود با جدیت مسعود مرادی مواجه شد تا فیتلیه اعتراض را پایین بکشد.

 

 

 

 

گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه / تهیه و تنظیم: حمید ابراهیمی

دیدگاه‌ها