کد خبر : 1687797 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:23 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از فرمول انتقال لائوتارو به بارسا(عکس)

موندو دیپورتیوو مدعی شد که بارسلونا با پرداخت ۷۰ میلیون یورو به علاوه جونیور فریپو می‌تواند لائوتارو مارتینز را از اینتر به خدمت بگیرد.

رونمایی از فرمول انتقال لائوتارو به بارسا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته ها و ماه های اخیر بیشترین بحث نقل و انتقالاتی مربوط به جذب احتمالی مهاجم آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز توسط بارسلونا بوده است. روزانه صحبت های زیادی در رابطه با نهایی یا منتفی شدن این انتقال به گوش می‌رسد؛ موضوعی که کلافگی هواداران بلوگرانا را نیز در پی داشته است.

 

 

1500537

 

 

روز گذشته بود که موندو دیپورتیوو مدعی شد که بارسلونا به دلیل قیمت بالا و ۱۱۱ میلیون یورویی لائوتارو مارتینز قادر به جذب این بازیکن نیست. این منبع همچنین ادعا کرد که دیگر مشکل بارسا عدم تمایل برخی بازیکنان این تیم نظیر آرتور ملو و عثمان دمبله به جدایی محسوب می‌شود.

 

حالا و در همین رابطه اما نشریه کاتالانی موندو در شماره امروز خود تیتر اصلی را به طریقه انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا اختصاص داده است. موندو با تیتر "فرمول لائوتارو" مدعی شده که بارسا می‌تواند با پرداخت ۷۰ میلیون یورو به علاوه مدافع خود یعنی جونیور فریپو که قیمتی بالغ بر ۴۱ میلیون یورو دارد، ستاره آرژانتینی نراتزوی را به خدمت بگیرد.

 

 

1501027

دیدگاه‌ها