کد خبر : 1687828 | 16 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر لورکوزن: آینده هاورتز هنوز مشخص نیست

مدیر ورزشی لورکوزن با تایید ابراز علاقه باشگاه‌های بزرگ به جذب کای هاورتز می‌گوید لورکوزن برای مقصد آینده این ستاره جوان آلمانی هیچ ترجیحی ندارد.

مدیر لورکوزن: آینده هاورتز هنوز مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیمون رولفه مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن می‌گوید هیچ ایده‌ای درباره اینکه کای هاورتز پدیده این تیم فصل آینده را در کدام تیم بازی خواهد کرد ندارد. رولفه ضمن تایید اینکه چندین باشگاه بزرگ آلمانی و اروپایی خواهان جذب هاورتز هستند می‌گوید لورکوزن باشگاه خاصی را به عنوان مقصد او ترجیح نمی‌دهد.

 

درحالیکه به نظر می‌رسد پدیده 20ساله آلمانی به زودی راهی تیمی بزرگ شود تا این لحظه از لیورپول، منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های او یاد شده است.

 

1501077

 

رولفه در این باره به روزنامه مارکا گفت:" ما هنوز نمی‌دانیم برای کای چه اتفاقی خواهد افتاد. ولی این را می‌دانیم که همه باشگاه‌های بزرگ آلمان و اروپا به دنبال او هستند و کای توان این را دارد که در هر باشگاهی بازی کند".

 

مدیر ورزشی لورکوزن در ادامه گفت:" او بازیکنی استثنایی است و سالها است که درخشان کار کرده. بایر لورکوزن همیشه حامی جوانهای آلمانی بوده و خواهد بود. ولی باید برای مشخص شدن آینده کای هاورتز صبر کنیم چون فاکتورهای زیادی در کار است که ما روی آنها تاثیر نداریم. آینده کای هنوز مشخص نیست".

 

 

دیدگاه‌ها