کد خبر : 1687884 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نود و احتمال میزبانی از رقبا در تبریز !

شرایط نور ورزشگاه تختی ارومیه سبب شده تا میزبانی شاگردان بیاتلو در این استایوم گرفته شود.

نود و احتمال میزبانی از رقبا در تبریز !

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مسئولان فوتبال آذربایجان غربی و همینطور باشگاه نود ارومیه، میزبانی در ورزشگاه تختی را از این تیم سلب کرد و خواهان معرفی هر چه زودتر ورزشگاهی دیگر شد تا بتواند از مسابقات نود ارومیه در ماه های تیر و مرداد که قرار است مسابقات زیر نور برگزار شود، میزبانی کند.
برای حال این مشکل هنوز راه کاری از سوی مسئولان ورزش استان آذریایجان غربی و مدیرعامل نود ارومیه انجام نشده است ولی قرار است به زودی و طی روزهای آینده جلساتی در این رابطه برای معرفی ورزشگاه جایگزین برگزار شود.


نود ارومیه غیر از ورزشگاه تختی، ورزشگاه تازه تاسیس 15 هزار نفری باکری را نیز در اختیار دارد که البته مشکل بزرگ این ورزشگاه چمن مصنوعی آن است که از دیدگاه اهالی فوتبال شرایط خوبی برای برگزاری بازی های لیگ یک ندارد.


با این وصف اگر مسئولان ورزش استان آذریایجان غربی نتوانند در ارومیه برای انتخاب و معرفی ورزشگاه به جمع بندی برسند، شاید سفر به تبریز و برگزاری بازی های خانگی نود ارومیه در این شهر، یکی از گزینه های جدی روی میز برای اجابت خواسته حیدر بهاروند جهت برگزاری بازی ها با نور مناسب باشد.

 


استادیوم بنیان دیزل و همینطور استادیوم یادگار امام دو ورزشگاه با کیفیت تبریز به شمار می روند.

دیدگاه‌ها