کد خبر : 1687894 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:14 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام سعید آذری؛

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد موقتا بسته می‌شود!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان که چندی پیش در شکایت ارنست انفور کامرونی برنده شده بود، هنوز نتوانسته پرونده شکایت دو بازیکن برزیلی فصل گذشته خود را در فیفا ببندد و به همین دلیل در آستانه‌ی محرومیت موقت نقل و انتقالاتی قرار گرفته است.

 

وینیسیوس تارتا و نگچی لوپز، بازیکنان برزیلی که تنها نیم‌فصل در لیگ هجدهم در فولادخوزستان حضور داشتند و عملکرد ضعیفی هم در این تیم ارائه کردند، با شکایت خود به فیفا در تلاش برای گرفتن مطالبات‌شان هستند.

 

با وجود اینکه سه هفته قبل معاون حقوقی باشگاه فولاد از تلاش برای رسیدگی به پرونده و حل مشکل نگچی لوپز و وینیسیوس داده بود اما به نظر می‌رسد حکم این دو بازیکن در حال اجرایی شدن است که محرومیت موقت فولادخوزستان را نیز به همراه خواهد داشت اما طبق صحبت سعید آذری با پرداخت مطالبات، بسته شدن احتمالی پنجره لغو خواهد شد.

 

1501172

 

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات فولاد تا پرداخت نهایی مبلغ قرارداد بازیکنان برزیلی وجود دارد. اگر فیفا دفاعیات نهایی ما را نپذیر، تا یکی، دو روز آینده منتظر ارسال رای موقت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خواهیم بود. البته این رای و بسته بودن موقت پنجره نقل و انتقالات با پرداخت مبالغ مندرج در رای منتفی خواهد شد.»

دیدگاه‌ها