کد خبر : 1687905 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:56 | 118.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چپ سرخ‌ها فصل را از دست داد

نعمتی - انصاری؛ تراژدی رباط صلیبی!

محمد انصاری بار دیگر دچار پارگی رباط صلیبی شده و روز شنبه باید برای انجام تست‌ها و تعیین وقت جراحی نزد دکتر کیهانی حضور یابد.

نعمتی - انصاری؛ تراژدی رباط صلیبی!

 

به گزارش “ورزش سه”، محمد انصاری، مدافع چپ بااخلاق سرخ‌ها که پیش از این در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و در جدال با کاشیما آنتلرز دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شده بود، بار دیگر این تراژدی فوتبالی برایش تکرار شد.

 

این اتفاق تلخ در دیدار درون تیمی روز چهارشنبه برای محمد انصاری رقم خورد؛ جایی که او قصد ارسال توپ را داشت اما بازیکن روبرویش برای ناکام گذاشتن او روی پایش آمد تا یک برخورد فوتبالی باعث این مصدومیت شود.

 

سیامک نعمتی که به دنبال قطع ارسال محمد انصاری بود با این بازیکن زانو به زانو شد که باعث برخورد طرفین از همان نقطه‌ای شد که پیش از این باعث پارگی رباط انصاری شده بود.

 

انصاری که بعد از این برخورد روی زمین افتاده بود بلافاصله کادرپزشکی را بالای سر خود دید تا اقدامات اولیه را دنبال کند. شدت برخورد به حدی بود که نعمتی در تمام طول مداوای ابتدایی انصاری بالای سر او حضور داشت و بابت این برخورد غیر تعمدی بارها از این بازیکن عذرخواهی کرد.

 

در نهایت اما بررسی ابتدایی مصدومیت انصاری شائبه پارگی رباط صلیبی او را تایید می‌کند و بر این اساس او فردا با حضور نزد دکتر کیهانی مراحل درمانی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

 

1501217

این تصویری از صحنه مصدومیت محمد انصاری است. جایی که او بعد از برخورد با سیامک نعمتی اینچنین کادرپزشکی را نگران وضعیت خود کرده و امروز نیز برای ام آر ای به بیمارستان آتیه مراجعه کرده است.

دیدگاه‌ها