کد خبر : 1687912 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:24 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس ۰- سایپا ۰؛ فرصت‌سوزی با پنالتی و چیپ!

تیم پرسپولیس در روزی که یک پنالتی هم به سایپا داد، به تساوی بدون گل در یک مسابقه دوستانه رضایت داد.

پرسپولیس ۰- سایپا ۰؛ فرصت‌سوزی با پنالتی و چیپ!

به گزارش "ورزش سه"، پس از صدور مجوز انجام دیدارهای تدارکاتی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تیم‌های سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۰۵ عصر امروز جمعه در مجموعه ورزشی باشگاه سایپا به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند.

 

* ترکیب پرسپولیس در ابتدای مسابقه را بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع‌خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین‌پور و مهدی ترابی تشکیل می‌دادند.

* سایپا هم این مسابقه را با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، امید دره، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، حسین نخودکار، حسین کامیاب، محمد شریفی، مجید علیاری و محمدرضا سلیمانی آغاز کرد.

 

* پس از وقفه پنج دقیقه‌ای در شروع مسابقه، در دقیقه ۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی روی سر احسان حسینی نشست، اما ضربه سر او را دروازه‌بان سایپا دفع کرد.

 

* در دقیقه ۱۵ روی ضدحمله بازیکنان سایپا، دو مهاجم این تیم با رادوشوویچ تنها شدند، اما دروازه‌بان کروات پرسپولیس به خوبی موقعیت عالی را از حریف گرفت و توپ دفع شد.

 

* ۵ دقیقه بعد، داور بازی خطای احسان حسینی در محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد. پنالتی سایپا را رادوشوویچ به خوبی گرفت تا همچنان بازی بدون گل مساوی بماند.

 

1501180

 

* در دقیقه ۳۰ حرکت انفرادی حسین‌پور با شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول این دیدار دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

* در نیمه دوم، یحیی گل‌محمدی و ابراهیم صادقی بیشتر از نفرات اصلی خود استفاده کردند.

 

* سرخ‌پوشان در نیمه دوم با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفتند.

 

* حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، طاها شریعتی، سعید محمدفرد، ابوالفضل جلالی، فرشاد هاشمی، امیرعلی صادقی، محمدصادق بارانی، رضا جعفری، معین عباسیان و آرمان رمضانی هم ۱۱ بازیکن سایپا در نیمه دوم مقابل پرسپولیس بودند.

* پرسپولیس از همان شروع بازی در نیمه دوم، کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ صاحب کرنر شد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به عالیشاه رسید که شوت سر ضرب او از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

* در دقیقه ۵۵ بعد از چند پاسکاری بین بازیکنان پرسپولیس، شوت محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از روی دروازه سایپا گذشت.

* در دقیقه ۶۵ توپ‌ربایی وحید امیری با پاس به علی علیپور همراه شد که مهاجم سرخپوشان پس از تک به تک شدن با فلاح‌زاده و بسته شدن زاویه او توسط دروزاه‌بان سایپا، با یک ضربه چیپ پای چپ، ضربه‌اش با اختلاف اندک از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

 

* در دقیقه ۷۰ در جریان حملات پرسپولیس، در یک رفت و برگشت، توپ به نوراللهی رسید که شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

* در دقیقه ۸۵ اشتباه مدافعان سایپا در دفع توپ، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه سایپا گذشت تا در نهایت این دیدار دوستانه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها