کد خبر : 1687933 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:02 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه‌شماری می‌کنم بازی‌ها شروع شود؛

نریمان‌جهان: شادی گل با رقص آذری را تمرین کردم

ستاره ایرانی نفتچی باکو از لحظه‌شماری خود برای حضور در ترکیب و گلزنی برای این تیم می‌گوید.

نریمان‌جهان: شادی گل با رقص آذری را تمرین کردم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان بعد از درخشش در ترکیب ماشین‌سازی به نفتچی باکو پیوست و خیلی زود توانست خود را در ترکیب این تیم جا بیاندازد و گلزنی‌هایش در این تیم را آغاز کند ولی این روند فوق‌العاده برای این بازیکن با شیوع ویروس کرونا متوقف شد تا اینکه در روزهای گذشته بار دیگر تمرینات‌اش را آغاز کرد. خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تمرینات نفتچی گفت‌وگویی با نریمان‌جهان داشته که در ادامه می‌خوانید.

نریمان‌جهان در خصوص پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده در آذربایجان برای ازسرگیری تمرینات نفتچی گفت: ما در تردد بین خانه تا محل تمرین باید از دستکش و ماسک استفاده کنیم و در ورود به محل تمرین نیز روزانه تست‌های مختلفی را می‌دهیم و اگر وضعیت نُرمال بود، اجازه‌ی تمرین را پیدا می‌کنیم. خدا را شکر تا به حال هیچ مشکلی نبوده و تمرینات را با جدیت آغاز کرده‌ایم.

 

او در مورد شرایط بدنی‌اش عنوان کرد: قطعا شرایط فعلی ما با زمان تعطیلی بازی‌ها متفاوت است چون بیش از دو ماه از تمرینات گروهی دور بودیم. تمرینات خانگی هرگز جایگزین مناسبی برای تمرینات گروهی و حرفه‌ای نیست و بدن‌ها کمی سنگین شده ولی شرایط به نحوی است که از بقیه هم عقب نیستیم. تا ۲۰ روز آینده تلاش می‌کنم دوباره همان آمادگی قبل را داشته باشم و بتوانم روزهای خوشی را دنبال کنم.

هافبک ایرانی نفتچی باکو که پای‌اش به گلزنی باز شده بود، درباره برنامه‌های خود برای ادامه این روند ابراز کرد: در زمان قرنطینه سعی کردم تا جایی که می‌توانم تمرین کنم و بدنم را آماده نگه دارم. با توجه به اینکه در قرنطینه بودیم، نمی‌توانستم از خانه خارج شوم و از طرفی هم تنها زندگی می‌کردم. فرصت زیادی برای استراحت داشتم و البته فرصت تمرکز بیشتری به دست آوردم. تلاش می‌کنم که روند رو به جلویی که در گذشته داشتم را ادامه دهم و از همان دیدار اول گلزنی را آغاز کنم.

 

نریمان‌جهان برنامه خاصی نیز برای شادی گل‌هایش دارد و با خنده می‌گوید: در قرنطینه شادی گل هم تمرین کردم و دوست دارم با رقص آذری شادی گل انجام دهم. برای آغاز مسابقات، گلزنی و همچنین شادی با رقص آذری لحظه‌شماری می‌کنم. در حقیقت اگر شادی گل را از گل‌های فوتبال حذف کنیم، گل زدن دیگر لذت قبلی را ندارد و چیزی مثل خطا گرفتن و یا کرنر گرفتن می‌شود!

دیدگاه‌ها