کد خبر : 1688014 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کری‌خوانی آبی‌های لیورپول برای قرمزهای لیورپول

جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی و ملی‌پوش اورتون می‌گوید تیمش توان آن را دارد که در جریان دربی مرسی‌ساید بعد از شروع دوباره لیگ برتر شاگردان یورگن کلوپ را شکست دهد.

کری‌خوانی آبی‌های لیورپول برای قرمزهای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی و ملی‌پوش اورتون در حالیکه در بندر لیورپول همه نگاه‌ها به دربی پیش روی این بندر، دربی مر‌سی‌ساید بین دو تیم  لیورپول و اورتون دوخته شده می‌گوید تافی‌ها از قدرت کافی برای شکست دادن شاگردان کلوپ برخوردارند. این در حالی است که اورتون بازی رفت خود در این فصل را با نتیجه 5-2 به لیورپول باخته بود.

 

در تاریخ دربی مرسی‌ساید اورتون نتایجی به مراتب ضعیف‌تر از لیورپول بدست آورده. آنها در دربی قبلی این فصل در آنفیلد هم 5-2 به حریف سنتی‌شان باختند. حالا که لیورپول تنها دو پیروزی با قهرمانی  فاصله دارد دربی آتی دو تیم از اهمیت بیشتری برخوردار شده. انتظار می‌رود با شروع لیگ برتر از اواخر خرداد، همه نگاه‌ها به این دربی مهم و حساس معطوف شود.

 

1501263

 

ا ورتون بعد از شروع مجدد لیگ برتر اولین بازی‌اش را مقابل شاگردان کلوپ برگزار می‌کند ولی پیکفورد می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از توان کافی برای شکست دادن  لیورپولی‌ها در گودیسون پارک برخوردارند.

 

پیکفورد در این باره به اسکای گفت:" ما می‌خواهیم در تک تک بازی‌هایی که به میدان می‌رویم پیروز شویم و دربی هم چه برای هواداران و چه برای ما بازیکنان اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد".

 

1501264

 

سنگربان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" ما می‌خواهیم ثابت کنیم که می‌توانیم چقدر خوب باشیم. ما برای پیروزی آنها فرصت خوبی داریم. البته می‌دانیم آنها تیم خوبی هستند و صدرنشین لیگند. ما می‌خواهیم از تمام توان‌مان برای شکست دادن‌شان استفاده کنیم. اطمینان داریم که تیم ما قدرت لازم برای این کار را دارد. عزم‌مان را جزم کرده‌ایم که برای خودمان و هواداران‌مان این کار را انجام بدهیم".

 

 

دیدگاه‌ها