کد خبر : 1688040 | 17 خرداد 1399 ساعت 14:54 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی در یک بیانیه رسمی جزئیات را می گوییم؛ 

توضیحات آذری در رابطه با محرومیت باشگاه فولاد

مدیرعامل فولادخوزستان می گوید رقمی که باید به دو بازیکن برزیلی تیم فوتبال باشگاه داده شود، باقی مانده قرارداد آنها است و کاهش قابل توجهی داشته است.

توضیحات آذری در رابطه با محرومیت باشگاه فولاد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در گفتگو با ورزش سه در رابطه با محرومیت تیم فوتبال باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: این پرونده هفت ماه است که در جریان است. به زودی در یک بیانیه رسمی از طرف باشگاه روندی که این پرونده طی کرده را اعلام خواهیم کرد. پرونده به شکلی بود که شکایت کنندگان از فولاد دنبال دریافت یک میلیون و دویست هزار دلار بودند ولی این مبلغ طی یک روند حقوقی تبدیل شده به باقی مانده دستمزدی که این دو بازیکن از فولادخوزستان طلب داشتند؛ یعنی 230 هزار دلار.


او در ادامه با اشاره به اینکه 60 هزار از این مبلغ به یکی از این دو بازیکن پرداخت شده و اسنادش در باشگاه موجود است، بیان کرد: آن بازیکن برزیلی می گوید پول را نگرفتم که یکی از ابهامات این پرونده است.


آذری در مورد اضافه شدن یک میلیون دلار به بدهی باشگاه عنوان کرد: در این مدت که پرونده در جریان بود، یک میلیون به خاطر دیرکرد و هزینه جریمه عدم پرداخت و این مسائل بود که دفاع شد و خودمان هم فکر می کردیم اینطور شود. 


مدیرعامل فولاد خوزستان در بخش بعدی حرف هایش به پاراگراف آخر نامه فیفا اشاره کرد و افزود: در پاراگراف آخر رای آمده که به محض پرداخت مبلغ 230 هزار، تمام محرومیت ها برداشته خواهد شد.


او در مورد اینکه آیا بار دیگر باشگاه فولادخوزستان باید 60 هزار دلاری را که پرداخت کرده را بپردازد، اینطور پاسخ داد: ما یک سری مستندات جدیدی را مهیا می کنیم تا این رای را به کمیته حل اختلاف کمیته استیناف فیفا ببریم ولی بعید می دانم زیر بار بروند. با توجه به تمام این اتفاقات، فولادخوزستان باید مبلغ 230 هزار دلار را پرداخت کند. این 230 هزار دلار برای دو بازیکن است که باقی مانده قراردادشان را نداده بودند. 


او در پایان گفت: جزئیات این پرونده را به زودی در یک بیانیه اعلام خواهیم کرد و به زودی هیئت مدیره باشگاه برای پرداخت این بدهی ها تشکیل جلسه خواهند داد.

دیدگاه‌ها