کد خبر : 1688060 | 17 خرداد 1399 ساعت 16:18 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشکان و مسعود قصد حضور در تمرینات را دارند؟

مشکل خاص تراکتور؛ کاپیتان‌ها دور از تبریز!

دو کاپیتان تیم ملی و تراکتور همچنان در تمرینات تیم تبریز غایب هستند.

مشکل خاص تراکتور؛ کاپیتان‌ها دور از تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از وقفه‌ای کوتاه در انجام تمریناتش از امروز کار خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر از سر گرفت. نکته قابل توجه در تمرینات تراکتور اما غیبت دو کاپیتان مطرح این تیم است. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با وجود اعلام باشگاه تراکتور اما هنوز به تبریز نرفتند و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق برای آنها خواهد افتاد.


مسعود شجاعی در ایام تعطیلات فوتبال به صورت شخصی تمریناتش را در تهران پیگیری کرد و در مقطعی حتی شایعه خداحافظی او از فوتبال و حضور روی نیمکت تراکتور هم به گوش رسید اما مسئولان باشگاه و خود این بازیکن ماجرای حضورش در کسوت مربی را تکذیب کرد. با این حال شجاعی هنوز به تبریز نرفته و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.


درباره اشکان دژاگه اما موضوع کمی پیچیده تر است. اشکان از نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران به آلمان سفر کرد تا در  کنار خانواده اش باشد و حالا نزدیک به چهار ماه است در برلین حضور دارد. درباره دژاگه مسئولان باشگاه تراکتور گفته بودند مقدمات بازگشتش را فراهم می‌کنند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و حتی شایعات جدیدی نیز مطرح شده است. گفته می شود دژاگه نه تنها از برگزاری مسابقات لیگ برتر در روزهای کرونایی ترس دارد و دوست ندارد سلامتی خود و خانواده اش را به خطر بیندازد که در بحث دریافتی مالی نیز با باشگاه به اختلاف هایی خورده است. البته موضوع اختلاف مالی دژاگه و تراکتور از سوی باشگاه تبریزی تکذیب شده است.


حال اما مشخص نیست دژاگه چرا به ایران برنمی‌گردد و اصلاچنین قصدی دارد یا خیر. وقتی با ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتور هم موضوع برنگشتن دژاگه را در میان گذاشتیم، او پاسخ داد: «من در جریان کارهای دژاگه نیستم و دیگر مدیران باشگاه در این خصوص اطلاع دارند.»


باید منتظر ماند و دید کاپیتان های تراکتور چه زمانی به تبریز برمی‌گردند تا کارشان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر از سر بگیرند.

دیدگاه‌ها