کد خبر : 1688106 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:43 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لهستانی در اوج؛

خبر بد به لیونل مسی؛ این بهترین فصل لواندوفسکی است! (عکس)

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است.

خبر بد به لیونل مسی؛ این بهترین فصل لواندوفسکی است! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر در بوندسلیگا فراتر از تصور ظاهر شده و با شکست رقبا در حال نزدیک شدن به هشتمین قهرمانی متوالی است. رابرت لواندوفسکی در این میان نقش مهمی ایفا کرده و با گلزنی های متوالی، عنوان بهترین مهاجم فصل اروپا تا این مقطع را به خود اختصاص داده است.

 

ستاره لهستانی بایرن مونیخ در نیمه دوم دیدار مقابل لورکوزن موفق به زدن گل چهارم تیمش شد تا از نظر شخصی نیز به رکورد بزرگی دست یابد. حالا و با احتساب این گل، رابرت لواندوفسکی در این فصل در 38 بازی 44 گل به ثمر رسانده و بهترین رکورد شخصی گذشته خود در یک فصل  (43 گل در فصل 2016/17) را شکسته است.

 

حالا رابرت لواندوفسکی با 30 گل و با اقتدار در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد و تیمو ورنر، گلزن آلمانی لایپزیش با 25 گل جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. ستاره باتجربه بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای تصاحب کفش طلای این فصل اروپا نیز برخوردار است و به نظر می رسد بعد از مدت ها لیونل مسی باید این عنوان را به یک ستاره دیگر واگذار کند.

 

بایرن مونیخ با گلزنی های رابرت لواندوفسکی در آستانه فتح بوندسلیگا قرار دارد و می تواند با ادامه این روند یکی از مهم ترین شانس های قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز به شمار آید؛ جامی که جای آن در کلکسیون افتخارات این ستاره بزرگ به شدت خالی است.

 

1501315

 

1501318

 

1501316

 

1501317

 

ستاره گلزن بایرن مونیخ در سال های اخیر در بوندسلیگا بی رقیب بوده و با اقتدار بهترین گلزن فصل لقب گرفته است، اما باواریایی ها امیدوارند امسال با تکیه بر درخشش لوا بعد از هفت سال دوباره فاتح لیگ قهرمانان شوند.

دیدگاه‌ها