کد خبر : 1688182 | 18 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه اخیر خود از بایرن مونیخ به عنوان مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل یاد کرد.

کلوپ: بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش سال گذشته جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده ولی امسال دیگر در کوران رقابت قرار نداشته و شانسی برای تکرار قهرمانی‌اش وجود ندارد می‌گوید شانس اول قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ خواهد بود.

 

شاگردان یورگن کلوپ که سال گذشته موفق شدند جام قهرمانی چمپیونزلیگ را فتح کرده و با خود به بندر لیورپول ببرند امسال در اسفندماه و پیش از تعطیلی فوتبال در اروپا به دلیل اپیدمی ویروس کووید19، در مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفته و در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتها، در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل شاگردان دیگو سیمئونه شکست خوردند تا از دور رقابتها حذف شوند.

 

1498852

 

حالا یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازگشت تیمش به ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس در مصاحبه‌ای با اسکای آلمان گفت:" بایرن مونیخ شانس زیادی برای قهرمانی دارد. در حال حاضر که همه چیز به نفع آنها به نظر می‌رسد البته شرط لازم و کافی این است که وضعیت همینطور باقی بماند".

 

1501326

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیمی که به فینال می‌رود باید یازده نفری که به میدان می‌فرستد بهترین بازیکنانش باشند. تیمهایی که در سالهای اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شده‌اند به هر حال چنین امکانی را داشته‌اند. من به همین دلیل معتقدم بایرن امسال بیشترین شانس را دارد. حتی همین حالا اگر یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شود زمان کافی برای بازگشت او به میدان قبل از شروع دوباره مسابقات وجود دارد".

 

 

دیدگاه‌ها