کد خبر : 1688217 | 18 خرداد 1399 ساعت 12:35 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

استارت شاهین در لیگ برتر بدون مدافع گرجستانی

مدافع گرجستانی شاهینی ها می گوید تا ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) محدودیت ها در کشورش حکمفرماست و نمی تواند به ایران برگردد.

استارت شاهین در لیگ برتر بدون مدافع گرجستانی

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت بازیکنان خارجی به تیم هایشان پس از تصمیم به از سرگیری لیگ برتر تبدیل به یکی از معضلات تیم های لیگ برتری شده است. یکی از این تیم ها شاهین بوشهر است که در تلاش برای بقا در لیگ برتر است. شاهینی ها که تمریناتشان را بدون حضور سرمربی موفق خارجی خود و بازیکنان خارجی استارت زده اند، سخت در تلاش بوده اند تا نفرات خارجی خود را هم به تمریناتشان اضافه کنند ولی تا بدین لحظه موفق نبوده اند.

 

 لوکا گادرانی مدافع گرجستانی تیم بوشهری که امسال عملکرد نسبتا خوبی هم برای این تیم داشته، یکی از خارجی هایی است که به تمرینات تیمش برنگشته و اینطور که خودش می گوید تا پایان خرداد به بوشهر نخواهد رسید. گادرانی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به این موضوع که چه زمانی برخواهد گشت، توضیح داد: من واقعا می خواهم که برگردم و هر روز هم دنبال راهی برای بازگشت بوده ام اما چیزی که فهمیده ام این است که بازگشتم به ایران تا ۱۹ ژوئن ( ۳۰ خرداد) غیرممکن است.

 

وی ادامه داد: البته که من هم خانواده دارم و نگران سلامتی خودم هم هستم و در این باره زیاد فکر کردم ولی تصمیم گرفتم که برگردم چرا که این برای همه ما بازیکنان و مردم بوشهر و شخص خود من بسیار مهم است که تیممان در لیگ برتر بماند و من می خواهم به تیمم کمک کنم. البته که باتوجه به دیر اضافه شدن به تمرینات نگرانم ولی در گرجستان تمریناتم را دنبال می کنم تا در شرایط بدنی خوبی بازگردم و لیگ را شروع کنم.

 

مدافع خارجی بوشهری ها در این رابطه که باتوجه به نزدیک بودن مرز ایران و گرجستان چرا به فکر بازگشت زمینی نیست هم عنوان داشت: به این موضوع هم فکر کرده ام ولی آن طور که مردم ما و دولت می گویند این راه هم با توحه به شیوع گسترده کرونا در ایران غیرممکن است.

 

باتوجه به اظهارات لوکا گادرانی، شاهینی ها که علاوه بر او ماکسیما را هم در بین نفرات خارجی خود دارند، شرایط سختی در آغاز لیگ برتر بدون مهره های خارجی خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ها