کد خبر : 1688285 | 18 خرداد 1399 ساعت 17:30 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپولو و تایید نظر مدافع هلندی درباره مائوریتزیو ساری

فابیو کاپلو در مصاحبه‌ای تمجید ویژه‌ای از سرمربی حال حاضر یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری انجام داد.

کاپولو و تایید نظر مدافع هلندی درباره مائوریتزیو ساری

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در چلسی و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ اروپا نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از استمفوردبریج جدا شد و دوباره به ایتالیا بازگشت اما این بار هدایت پرافتخارترین تیم رقابت های سری آ یعنی یوونتوس را برعهده گرفت.

 

ساری با یوونتوس هم نتایج خوبی تا به اینجای فصل کسب کرده و پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، تیمش در صدر جدول مسابقات سری آ قرار گرفته است. بیانکونری همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز شانس زیادی برای حضور در جمع هشتم نهایی مسابقات دارد.

 

 

1483147

 

 

اخیراً بود که ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی یوونتوس تمجید ویژه‌ای از سرمربی خود یعنی مائوریتزیو ساری انجام داد. موضوعی که حالا فابیو کاپلو نیز آنها را تایید کرده است. او در این باره گفت: " اگر دی لیخت این موضوع را تایید کرده من چه کسی هستم که با آن مخالفت کنم؟ من نمی‌گویم که فقط ساری سزاوار چنین ستایشی است چرا که بسیاری دیگر از سرمربیان ایتالیایی نیز برداشت مشابهی از فوتبال دارند.

 

من کار ساری را در چلسی را مشاهده کردم و می ‌تواند در لحظه با بازیکنانی که در اختیار دارد سازگار شود. من این موضوع را یک نگرش هوشمندانه تلقی می‌کنم. این بدان معناست که ساری دارای یک ذهنیت تهاجمی و برنده است."

دیدگاه‌ها