کد خبر : 1688430 | 19 خرداد 1399 ساعت 13:01 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد حقوقی منچسترسیتی و یوفا؛ امروز در CAS

باشگاه منچسترسیتی امروز در دادگاه عالی ورزش CAS با یوفا بر سر محرومیت دو ساله این باشگاه سرشاخ خواهد شد.

نبرد حقوقی منچسترسیتی و یوفا؛ امروز در CAS

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از سوی یوفا، این باشگاه پرونده را به دادگاه عالی ورزش CAS کشاند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، منچسترسیتی امروز در جلسه‌ای در دادگاه CAS به مقابله حقوقی با یوفا خواهد پرداخت.

 

1501675

 

تصمیم یوفا مبنی بر تعلیق منچسترسیتی از رقابتهای اروپایی در ماه فوریه اعلام شد. جلسه فرجام‌خواهی سیتی نسبت به این حکم یوفا از امروز هشتم ژوئن تا دهم ژوئن در CAS برگزار خواهد شد. نتیجه این دادگاه برای سیتی بسیار مهم خواهد بود. چرا که در صورت منفی شدن نتیجه این فرجام‌خواهی، ممکن است باشگاه انگلیسی شاهد کوچ ستاره‌های بزرگش باشد. 

 

یوفا در ماه فوریه اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض جدی قوانین فایننشل فیرپلی به مدت دو سال از حضور در رقابتهای اروپایی منع کرده است.

 

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند در سه روزی که جلسه دادگاه CAS برگزار خواهد شد شاهد جساتی داغ و پرهیجان خواهیم بود چرا که پیروزی در این پرونده برای هر دو طرف اهمیت زیادی دارد. سیتی از این می‌ترسد که ممنوعیت حضورش در رقابتهای اروپایی و به خصوص چمپیونزلیگ باعث شود تعداد زیادی از ستاره‌های بزرگش از این تیم کوچ کرده و راهی دیگر تیمها شوند.

 

1501676

 

این جلسه دادگاه CAS برای یوفا هم از اهمیت بالایی برخوردار است. یوفا از این می‌ترسد که در صورت حکم دادن CAS به نفع سیتی، نظام قوانین فایننشل فیرپلی دچار سستی شود و باشگاه‌های دیگر به این نتیجه برسند که حتی با نقض این قوانین می‌توانند از طریق CAS از مجازات شانه خالی کنند.

 

 

دیدگاه‌ها