کد خبر : 1688536 | 19 خرداد 1399 ساعت 21:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیکولاس آنلکا:

فروش کاوانی یک اشتباه بزرگ برای PSG خواهد بود

نیکولاس آنلکا، ستاره سابق فرانسوی معتقد است که فروش ادینسون کاوانی توسط پاری سن ژرمن می تواند برای این تیم گران تمام شود.

فروش کاوانی یک اشتباه بزرگ برای PSG خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تمدید قرارداد مائورو ایکاردی با پاری سن ژرمن حالا به نظر می‌رسد که ادینسون کاوانی به طور قطع از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد. همچنین ستاره اروگوئه ای می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود چرا که حالا قرارداد او با PSG به پایان رسیده است.

 

نیکولاس آنلکا اما که خودش سابقه حضور در پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد، معتقد است که این تیم فرانسوی در صورت فروش ادینسون کاوانی مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد. او در این باره گفت: " فروش کاوانی یک اشتباه بزرگ توسط پاری سن ژرمن خواهد بود. او نوعی شماره نه به حساب می آید که هرگز نمی توانید مانندش را پیدا کنید."

 

 

1493170

 

 

آنلکا ادامه گفت: " کاوانی گل‌های زیادی به ثمر می رساند. او یک مهاجم فوق العاده است و شما در صورت فروشش رقیب بزرگی برای خود به وجود آورده اید چرا که به طور قطع وی راهی یک تیم بزرگ خواهد شد."

 

گفته می‌شود که ادینسون کاوانی از تیم هایی نظیر اینتر، چلسی و اتلتیکو مادرید پیشنهاد دارد اما با این حال بسیاری شانس حضور این بازیکن در رقابت‌های لالیگا و روخی بلانکو را بسیار زیاد پیش بینی می کنند.

دیدگاه‌ها