کد خبر : 1688672 | 20 خرداد 1399 ساعت 16:12 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

برخوردمان طبیعی و بالا تنه بود

نعمتی: کی گفته مصدومیت رباط انصاری تقصیر منه؟

هافبک پرسپولیس نسبت به موضوع برخورد تاثیرگذار او که منجر به پارگی رباط صلیبی محمد انصاری شد واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

نعمتی: کی گفته مصدومیت رباط انصاری تقصیر منه؟

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی هافبک تکنیکی و شوتزن سرخپوشان خود را آماده رقابت دوباره در لیگ برتر می‌کند و از انگیزه و روحیه هم‌تیمی‌هایش برای رسیدن به قهرمانی دوباره می‌گوید. نعمتی در گفتگو با ورزش سه به موضوع جنجال جدایی‌اش از این تیم، دستیابی به قهرمانی دوباره در لیگ و همچنین موضوع مصدومیت پارگی رباط صلیبی محمد انصاری پاسخ داد.

 

نعمتی در ابتدا درباره شرایط پرسپولیس با شروع دوباره تمرینات گفت: شرایط خوبی داریم و دوران بدنسازی را در راستای پروتکل بهداشتی دنبال می‌کنیم. تنها مشکلی که داشتیم این بود که بازی دوستانه نداشتیم ولی اکنون خوشبختانه این موضوع هم برطرف شده تا تیم‌ها در آمادگی بالاتر در شرایط مسابقات قرار گیرند. یکی دو بازی دیگر تا قبل از شروع مسابقات خواهیم داشت تا با آمادگی بهتر وارد لیگ شویم و با پیروزی‌های خوبی که انشاالله کسب می‌کنیم، دل مردم را در این روزهای سخت شاد کنیم.

 

هافبک سرخ‌ها درباره خانه نشینی فوتبالیست‌ها در دوران کرونا گفت: خب شرایط خیلی سختی بود که برای تمام دنیا هم البته به این شکل بود. قرنطینه و رعایت خیلی مسائل سخت بود. اما الان به دستور رییس ستاد کرونا همه جا باز شده و مشکل فقط فوتبال بود که آن هم برطرف شده. اما مطمئنا با رعایت بهتر مسائل بهداشتی با کمترین شیوع کار را دنبال خواهیم کرد تا لیگ را بدون مشکل به پایان برسانیم.

 

نعمتی درباره درخواست بیشتر تیم‌ها برای تعطیلی کامل مسابقات گفت: شاید شرایط زیرساختی و امکاناتی خیلی از کشورها در ایران مهیا نباشد اما اقتصاد فوتبال در ایران موضوع کوچکی نیست. در فوتبال خیلی‌ها منبع درآمد خود را دنبال می‌کنند و تعطیلی فوتبال باعث دردسر بزرگی برای همه شده بود. حداقل اینکه در فوتبال یک میلیون در فوتبال دست دارند و منبع درآمد آنهاست و باید بازی ها برگزار شود. هر تیمی هم جای ما بود قطعا به دنبال برگزاری مسابقات بودند. ما دنبال این نبودیم که بدون بازی جام بگیریم و در زمین به دنبال جام بودیم. دوست داشتیم بازی ها ادامه یابد تا در زمین نشان دهیم دوباره و چند باره قادر به قهرمانی خواهیم بود. بازیکنان هم باید به حق و حقوق خود برسند. خیلی از تیم ها به همین دلیل حق و حقوق نمی خواستند لیگ ادامه پیدا کند.

 

وی درباره اینکه شانس تیمش با توجه به فاصله 10 امتیازی در صدر جدول به چه شکل برای قهرمانی خواهد بود گفت: قبول داریم هنوز همه چیز مسجل نشده است. ما این تصور و ذهنیت را نداریم و با این تفکر وارد لیگ خواهیم شد که انگار با امتیاز برابر وارد مسابقات می شویم و برای سه امتیازات باقی مانده تلاش خواهیم کرد. باید قهرمانی امسال را هم به دست بیاوریم تا پوکر را جشن بگیریم. چیزی که بعید است تیمی بتواند ان را تکرار کند و البته ما اینجا دست از تلاش نخواهیم کشید و برای قهرمانی پنجمی هم تلاش می کنیم.

 

1500888

 

نعمتی که از پیکان به پرسپولیس پیوسته، درباره تقابل با این تیم در روزهایی که سایه سقوط این تیم را تهدید می‌کند گفت: پیکان درست است که شرایط خوبی در جدول ندارد و اکنون به مشکل برخورده است. من اما پیکان را دوست دارم چرا که از آنجا به این شرایط رسیدم. باشگاه فوق العاده ای است و اکنون هم که آقای گرشاسبی آمده‌اند دوست دارم بتوانند در فرصت باقیمانده البته بعد از بازی با پرسپولیس به نتایج لازم برای بقا در لیگ دست یابند. آنها مسلما کار سختی خواهند داشت اما بهترین آرزویم برای آنها خواهد بود تا بتوانند به نتایج لازم برای بقا برسند. در بازی این هفته هم ما کار آسانی نخواهیم داشت ولی امیدوارم به سه امتیاز به دیدار با پیکان پایان دهیم.

 

نعمتی درباره شایعاتی که درباره جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته بود بار دیگر توضیح داد و گفت: شرایط الانم خیلی خوب است. قبل از کرونا مصدومیت داشتم و خدا را شکر الان کاملا برطرف شده. سعی می کنم در تمرینات بهتر شوم. آن داستان‌ها درباره جدایی‌ام به نظرم به خاطر کسادی کار در ایام کرونا بود تا بتوانند خبر داشته باشند. من اما با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم. مسلما برای هر بازیکنی پیشنهاد می آید اما من الان بازیکن پرسپولیس هستم و قلبی این تیم را دوست دارم و دوست دارم همیشه در این تیم بمانم.

 

وی ادامه داد: آقا یحیی آشنایی کافی روی من دارند و حتی زمانی که در پیکان حضور داشتم مرا برای ذوب آهن می‌خواستند. فکر می کنم شرایط ما رفته رفته با آقا یحیی بهتر می شود و ان‌شالله بتوانم نظر ایشان را بیشتر به خودم جلب کنم و در ترکیب خودم را ثابت کنم.


نعمتی درباره مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی هم اینطور توضیح داد: محمد متاسفانه قبلا دچار پارگی رباط شده بود و این اتفاق بار دیگر برای او تکرار شد. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و امیدوارم بتواند خیلی زود از این مرحله عبور کند. شرایط دشواری دارد و امیدوارم هر چه سریعتر شرایط برای او بهتر شود. در آن صحنه البته نمی دانم چرا گفتند من به زانوی او ضربه زدم. در صورتی که برخورد ما بالا تنه بود و وقتی او خواست بچرخد، متاسفانه پایش در چمن گیر کرد و این اتفاق برایش افتاد. این در فوتبال خیلی طبیعی است و ما همه برای محمد ناراحت هستیم و امیدواریم هر چه زودتر برگردد.

 

هافبک سرخ‌ها ادامه داد: وقتی سر و صدای محمد را شنیدیم همه ناراحت بودیم و بالا سرش حاضر شدیم. برخورد کاملا طبیعی بود و اصلا اینطور که می گویند زانو به زانو نشدیم و یک اتفاق فوتبالی بود. همه ما در کنار او هستیم و برایش آرزوی سلامتی داریم و انشاالله همه چیز برایش خوب پیش برود و بار دیگر در کنار ما حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها