کد خبر : 1688679 | 20 خرداد 1399 ساعت 16:29 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات دوباره مسی با سرمربی عصبانی در جزیره

یکی از جالب ترین نکات بازی شنبه شب مایورکا و بارسا برخورد دوباره مسی و ویسنته موره نو خواهد بود.

ملاقات دوباره مسی با سرمربی عصبانی در جزیره

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا شنبه آینده در از سرگیری لالیگا جدالی حساس برابر مایورکا خواهد داشت. دیداری که در ورزشگاه سن مویکس به انجام خواهد رسید و نکته قابل توجه این بازی می تواند ملاقات مجدد لئو مسی و سرمربی مایورکا، "ویسنته موره نو"، باشد.

نوامبر گذشته بود که بارسا در نوکمپ توانست 5-2 بر مایورکا پیروز شود و مسی نیز توانست هت تریک کند. کمی قبل از به ثمر سیدن گل سوم بارسا توسط مسی و در حالی که بازی 2-1 دنبال می شود، مسی در کنار زمین با موره نو درگیری لفظی تندی پیدا کرد تا جایی که ایوان راکیتیچ مجبور به مداخله شد.

 

 

Leo Messi se encara con Vicente Moreno en el Barça-Mallorca de la Liga 2019-20

 

 

سرمربی مایورکا در پایان بازی، دلیل درگیری اش با مسی را اینگونه توضیح داد:« برخی بازیکنان انگار در حباب هستند و شما نمی توانید هیچ استدلال یا اظهارنظری درباره آن ها داشته باشید. مسی یک بازیکن متفاوت است اما در نهایت او هم نیز یک انسان است و باید مانند دیگران با او هم رفتار شود. مسی معتقد بود بازیکن ما روی او مرتکب خطا شده اما صحنه نزدیک نیمکت بود و من اعتقاد داشتم اعتراضش کاملا بیهوده است. در نهایت اتفاق مهمی نبود و نباید به آن پرداخته شود.»

 

 

Ivan Rakitic pone paz entre Vicente Moreno y Messi.

 

 

اولین برخورد مسی و موره نو اما به سال 2009 بر می گردد؛ زمانی که سرمربی کنونی مایورکا بازیکن خِرِز بود. در آن بازی بارسا 4-1 برنده شد و موره نو دقیقه 87 به دلیل خطا روی مسی یک کارت زرد دریافت کرد.

او مربیگری را نیز از همان خِرِز شروع کرد و سال گذشته توانست مایورکا را پس از چند سال به لالیگا برگرداند.

 

 

 

دیدگاه‌ها