کد خبر : 1688724 | 20 خرداد 1399 ساعت 20:19 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو آیالا:

امیدوارم لائوتارو با لیونل مسی هم تیمی شود

روبرتو آیالا، مدافع سابق آرژانتین ابراز امیدواری کرد لائوتارو مارتینز راهی بارسلونا شود.

امیدوارم لائوتارو با لیونل مسی هم تیمی شود

 

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد و اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال این مهاجم 22 ساله به نوکمپ شنیده می شود. روبرتو آیالا مدعی شد این انتقال و بازی کردن لائوتارو کنار لیونل مسی به سود آلبی سلسته خواهد بود.

 

روبرتو آیالا گفت: "مسی و لائوتارو هرچه در بازی های بیشتری کنار هم بازی کنند بیشتر می توانند با یکدیگر آشنا شوند و این می تواند یک مزیت برای آرژانتین باشد. اما ما باید ببینیم که آیا لاوتارو به بارسلونا خواهد رفت یا نه، زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم لوئیس سوارز نیز این تیم حضور دارد و خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

1502008

 

این یک تصمیم مهم برای لائوتارو است و او هر تصمیمی بگیرد باید به آن احترام بگذاریم، زیرا حق اوست شرایط را مدیریت کند. اما هرچه شانس بازی کردن مسی و لائوتارو در کنار هم بیشتر باشد آنها بیشتر می توانند یکدیگر را درک کنند.

 

لائوتارو در حال حاضر در یک باشگاه بسیار مهم بازی می کند و گلزنی در ایتالیا کار آسانی نیست. لائوتارو در اینتر رشد زیادی کرد و یاد گرفت که جایگاه خود را بدست آورد. اینتر به او اعتماد زیادی دارد و مربی به او قدرت می دهد."

دیدگاه‌ها