کد خبر : 1688852 | 21 خرداد 1399 ساعت 14:21 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ انقضای رقم فسخ لائوتارو مارتینز فاش شد

مدیر ورزشی انیتر اعلام کرد که 111 میلیون یورو بند فسخ لائوتارو مارتینز تاریخ انقضا دارد.

تاریخ انقضای رقم فسخ لائوتارو مارتینز فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت شرایط جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را دنبال می کند و با وجود شایعاتی که درباره این انتقال مطرح شده اما بسیاری معتقد هستند که لائوتارو در نهایت راهی نوکمپ خواهد شد. همچنین گفته می شود که یکی از مهم ترین دلایل علاقه لائوتارو به حضور در بارسا، بازی در کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی است.

 

 

1500671

 

 

در چند روز گذشته رسانه ها اخبار زیادی را درباره این انتقال مخابره کردند و اکثریت آنها بر این عقیده هستند که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش لائوتارو خواهد شد. این در حالی است که بارسا امید دارد با پیشنهاد یک بازیکن به اینتر، قیمت این ستاره آرژانتینی را کاهش دهد.

 

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر بارها تاکید کرده است که تنها راه انتقال لائوتارو، پرداخت رقم فسخ اوست. او روز گذشته نیز تاکید کرد که امیدوار است بارسا چنین رقمی را پرداخت نکند و در واقع باید گفت رقم خوردن چنین اتفاقی با توجه به شرایط اقتصادی پساکرونا غیرممکن خواهد بود.

ماروتا همچنین در این مصاحبه فاش ساخت که از 7 جولای، این بند فسخ نیز منقضی خواهد شد و سپس بارسا و همه تیم های خواهان لائوتارو باید مستقیما با اینتر وارد مذاکره شوند.

طبق گزارش آاس، سران بارسا از این بابت نگرانی خاصی ندارند چرا که مطمئن هستند برای پرداخت 111 میلیون یورو اقدام نخواهند کرد و اینکه جذب لائوتارو یک پروسه طولانی مدت و سخت تابستانی خواهد بود.  بارسا تنها به معاوضه بازیکن برای جذب لائوتارو فکر می کند و به همین دلیل منقضی شدن بند فسخ ستاره آرژانتینی، اهمیتی برای کاتالان ها ندارد.

 

 

1501299

دیدگاه‌ها