کد خبر : 1688868 | 21 خرداد 1399 ساعت 16:30 | 87K بازدید | 8 دیدگاه

سعادتمند: در مخمصه ۱۸-۱۷ میلیاردی گیر کردیم؛

احتمال کسر امتیاز، محرومیت و حتی سقوط استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد با مشکل مالی شدیدی مواجه شدند و حکم و جرایم فیفا را بالای سر خود می‌بینند.

احتمال کسر امتیاز، محرومیت و حتی سقوط استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند در خصوص آخرین وضعیت شکایت بویان نایدنوف از استقلال و صدور حکم فیفا اظهار کرد: متاسفانه از سال ۹۷ حدود ۳۳۰ هزار دلار که نزدیک به ۶ میلیارد تومانِ حال حاضر است و با وجود سه نوبت اخطار به باشگاه برای پرداخت این پول، این مبلغ پرداخت نشده است. نامه‌ی این موضوع هم با توجه به زمانِ کم موجود برای پرداخت، به باشگاه واصل شده است. 

 

او با تاکید بر اینکه این موارد تبعات زیادی برای باشگاه استقلال دارد، عنوان کرد: این تبعات می‌تواند شامل کسر امتیاز، محرومیت از نقل و انتقالات و جرایم سنگین دلاری و ارزی و خدایی نکرده حتی سقوط به دسته‌های پایین‌تر باشد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر این موارد در زمان خودش انجام می‌گرفت و بدهی‌ها به این شکل روی هم نمی‌آمد، به راحتی می‌شد از پس آن بر آمد ولی ما طی چند روز حدود یک میلیون دلار اعتبار نیاز داریم، در صورتی که در تلاش بودیم که بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا با روحیه بالاتری در مسابقات شرکت کنند.

 

سعادتمند ادامه داد: از این موضوع خوشحال بودیم که قبل از بازی با فولاد می‌توانیم مبالغی را به بازیکنان پرداخت کنیم و یا در راستای حمایت از پیشکسوتان عزیز اقداماتی انجام دهیم و همچنین اقداماتی در خصوص تیم‌های پایه و تقویت آکادمی باشگاه داشته باشیم، اما این حکم‌ها به باشگاه تحمیل شده است.

 

او عنوان کرد: این را به هواداران عزیز بگویم که ما در درجه اول از خدا کمک می‌گیریم و شک نداریم خداوند به ما کمک می‌کند. در درجه دوم خواهش می‌کنم شرکت‌ها و موسسات حقوقی که به باشگاه استقلال بدهکار هستند، مجددا تکرار می‌کنم، خواهش می‌کنم مطالبات باشگاه استقلال را پرداخت کنند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: یک سال، دو سال، سه سال، نتوانستیم مطالباتمان را وصول کنیم، اما در قالب مذاکره و گفت‌وگو مجددا از این عزیزان می‌خواهم که مطالبات باشگاه را پرداخت کنند چون در غیر این‌صورت مجبور هستیم به لحاظ قضایی وارد موارد خاص خود شویم.

 

سعادتمند ابراز کرد: از دوستانی که در ماجرای دیاباته به ما کمک کردند، مجددا درخواست می‌کنم به باشگاه خودشان کمک کنند. از هواداران عزیز کمک مالی نخواهم خواست ولی هر ایده و تفکری که می‌توانند را به ما بدهند تا از این بحران خارج شویم. امیدوار هستم ما هم از این بحران خارج شویم، هرچند زمان کمی داریم. شک ندارم خداوند ما را کمک خواهد کرد و با کمک دوستانمان و شما هواداران قطعا از این شرایط بیرون بیاییم.


او ادامه داد: لازم بود این موارد را به سمع و نظر هواداران برسانم که چیزی حدود ۱۸-۱۷ میلیارد تومان باید به یکباره تهیه کنیم تا از این مخمصه‌ای که از سنوات گذشته به ما وارد شده، خارج شویم. به امید گذر از این بحران. امیدوار هستم که دعای خیر هواداران همچنان پشت سر این باشگاه باشد تا مرحله به مرحله مشکلات را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها