کد خبر : 1688976 | 22 خرداد 1399 ساعت 08:50 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی‌زاده: او هیچ پول اضافی دریافت نخواهد کرد؛

شفاف‌سازی در مورد قرارداد رادولوویچ با ذوب‌آهن

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن می‌گوید تأکید باشگاه بر بازگشت این مربی مونته‌نگرویی است.

شفاف‌سازی در مورد قرارداد رادولوویچ با ذوب‌آهن

به گزارش ورزش سه، منصور یزدی زاده در نشستی که روز گذشته داشت، با بیان اینکه میودراگ رادولوویچ نشان داد که آدم توانمندی است، تصریح کرد: از ۵ مسابقه‌ای که ایشان انجام داد، ۷ امتیاز گرفتیم. چنین چیزی در بازی‌ها قبلی حاصل نشده بود و یعنی حرکت این سرمربی بسیار تأثیر گذار بود. آن چیزی که حقوق ایشان بود را پرداخت کردیم و اصلاً در حدود رقم ۱۵۰ هزار دلار نبود. مطابق با چیزی که در قرارداد با رادولوویچ آمده، به او پرداخت شده است.


وی ادامه داد: دو روز قبل محمدی مدیرعامل باشگاه مصاحبه‌ای را انجام دادم و من هم به همان استناد می‌کنم. در رابطه با سرمربی خارجی دست ما رو است. یعنی او اعلام کرده به هر دلیلی نمی‌تواند برگردد. البته رادولوویچ هنوز به صورت رسمی و قطعی به ما نگفته که نمی‌خواهد برگردد، اما حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا حق و حقوقی از سهام داران ضایع نشود.


مدیرعامل شرکت ذوب آهن با بیان اینکه رفتن رادولوویچ با گرفتن تعهد از او و پرداختی‌ها به طور کامل بر چهارچوب قرار داد منطبق بوده است، تصریح کرد: او هیچ ادعای اضافی نمی‌تواند در خصوص پرداختی‌هایش داشته باشد و امیدوار هستیم این موضوع نیز به زودی تعیین تکلیف شود. دوست داریم این مربی‌برگردد چون عملکرد خوبی داشته و انشا… برگردد تا بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها