کد خبر : 1688994 | 22 خرداد 1399 ساعت 10:40 | 58.3K بازدید | 7 دیدگاه

سالگرد بزرگترین افتخار تنیس ایران

راجر فدرر ایران در فینال رولان گاروس

منصور بهرامی تنیسور ایرانی و ستاره تنیس نمایشی 31 سال پیش در چنین روزی به فینال دونفره رقابتهای رولان گاروس راه یافت.

راجر فدرر ایران در فینال رولان گاروس

به گزارش "ورزش سه"،  مسابقات تنیس نمایشی در دنیای تنیس یکی از رویدادهای محبوب این ورزش به حساب می‌آید و تماشاچیان زیادی دارد. مسابقاتی که معمولا ستاره‌های بزرگ و پا به سن گذاشته در آن شرکت کرده و با انجام حرکات نمایشی فضایی شاد و مفرح برای تماشاچیان به وجود می‌آورند.

 

1502288

 

منصور بهرامی، تنیسور ایرانی یکی از ستاره‌های بزرگ تنیس نمایشی دنیا است. او در این مسابقات یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها است و لقب دلقک بزرگ را یدک می‌کشد. منصور بهرامی در دوران تنیس حرفه‌ای خود یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای تنیس به حساب نمی‌آمد و خیلی زود وارد دنیای تنیس نمایشی شد ولی اغلب کارشناسان تنیس متفق‌القولند که او اگر در یکی از کشورهای صاحب تنیس به دنیا آمده بود می‌توانست نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ این ورزش مطرح کند.

 

1502324

 

1502326

 

بهرامی بعد از مهاجرت به فرانسه به دلیل مشکلاتی که برای پاسپورتش بوجود آمده بود تنها قادر به شرکت در تورنمنت‌های فرانسوی ATP بود. تنها باری که بهرامی توانست در یکی از معتبرترین مسابقات تنیس دنیا بدرخشد حضور او در فینال رولان گاروس در روز 11 ژوئن 1989 بود. او به همراه شریکش اریک وینوگرادسکی به فینال رقابتهای دونفره این مسابقات راه یافت. فینالی که با شکست بهرامی و شریکش به پایان رسید.

 

1502395

 

1502285

 

بهرامی بعد از بازنشستگی از رقابتهای رسمی تنیس به فعالیت در ورزش محببوش ادامه داد. او به متخصص بزرگ مسابقات تنیس نمیاشی تبدیل شد. مسابقاتی که همچنان در آنها حضور دارد.

 

 

دیدگاه‌ها