کد خبر : 1689077 | 22 خرداد 1399 ساعت 17:02 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ محرومیت دله آلی از بازی با منچستریونایتد

ستاره تاتنهام به دلیل انتشار ویدیوی جنجالی در ماه فوریه بازی حساس 30 خرداد برابر منچستریونایتد را از دست خواهد داد.

رسمی؛ محرومیت دله آلی از بازی با منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، فوریه گذشته دله آلی ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس ویدئویی با مضمون تمسخر ویروس کرونا و مردم چین منتشر کرد که در آن ویدئو ماسک بر صورت زده بود.

 

 

1477277

 

 

ویدیو زمانی منتشر شد که کشور چین در اوج بحران کرونا بود و هنوز شاهد اپیدمی جهانی این بیماری نبودیم. خیلی زود اتحادیه فوتبال انگلیس این ستاره جوان را احضار کرد و مدعی شد او تا پنج شنبه پنج مارس فرصت دارد آنجا حاضر شده و در مورد رفتارش توضیحاتی ارائه دهد. از نظر اتحادیه فوتبال، رفتار دله آلی توهین آمیز و نامناسب بود و نوعی توهین به ملت، نژاد یا قوم تعبیر شد.

البته دله آلی خیلی زود از انتشار این ویدئو ابراز پشیمانی کرده و عذرخواهی کرد، اما آن تصاویر سبب رنجش مردم چین را در آن مقطع فراهم کرده بود.

 

 

1493699

 

 

سرانجام امروز اتحادیه فوتبال انگلیس حکم دله آلی را صادر کرد و بر این اساس او اولین بازی تیمش در بازگشت لیگ برتر انگلیس برابر منچستروینایتد در ورزشگاه تاتنهام را از دست خواهد داد. آلی همچنین 50 هزار پوند نیز جریمه مالی شده است.

بدون شک غیبت آلی در بازی برابر یونایتد یک خبر تلخ برای ژوزه مورینیو خواهد بود. دیداری که می تواند در سرنوشت هر دو تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان تاثیرگذار باشد.

 

دیدگاه‌ها