کد خبر : 1689122 | 23 خرداد 1399 ساعت 01:46 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیفا تایید کرد؛ ثبت بازیکنان جدید پیش از تمام شدن فصل

فیفا تایید کرد که برای کمک به باشگاه ها، پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش از پایان فصل به تعویق افتاده 20-2019 باز خواهد شد.

فیفا تایید کرد؛ ثبت بازیکنان جدید پیش از تمام شدن فصل

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا و تعویق رقابت های این فصل، ضربه بزرگی به باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا وارد کرد و عدم قطعیت زیادی در مورد آینده به وجود آورد.

قرارداد بازیکنان زیادی در ماه ژوئن به پایان می رسد و به طور رسمی بدون باشگاه خواهند بود در حالی که هنوز سرنوشت این فصل بسیاری از لیگ ها مشخص نیست. یک مساله دیگر، در مورد پنجره نقل و انتقالات پیش رو است و مشخص نیست باشگاه ها می توانند از خریدهای جدیدشان، در دیدارهای باقی مانده فصل 20-2019 استفاده کنند یا نه.

اکنون فیفا با انتشار بیانیه ای، تصمیماتش در مورد این شرایط را اعلام کرد و به باشگاه ها اجازه داد تا پیش از پایان این فصل، بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

در بیانیه این سازمان آمده است:" به منظور برطرف کردن هر گونه نگرانی در مورد بازیکنان بدون باشگاه، بازیکنان اجازه دارند که حداکثر در لیست سه باشگاه ثبت شده باشند و مجاز هستند که در یک فصل برای سه باشگاه به میدان بروند.

 

 

1421775

 

برای دادن اولویت به باشگاه برای به پایان رساندن فصل 20-2019 با فهرست اصلی شان، برای ایجاد انعطاف پذیری و اجازه دادن به فدراسیون ها برای برنامه ریزی درستِ تقویم فوتبالی شان، آن اتحادیه هایی که تقویم فصلی شان در دو سال است، مجاز هستند که "اولین دوره ثبت نام" برای فصل 21-2020 را پیش از پایان فصل 20-2019 آغاز کنند.

به منظور آسودگی خاطر مالی طرفینی که نزد فیفا پرونده دارند، هر شکایتی که بین 10 ژوئن 2020 تا 31 دسامبر 2020 مطرح شود، نیاز به پرداخت هیچ مبلغ اولیه ای یا پرداخت رویه ای ندارد.

برای هر شکایتی که پیش از 10 ژوئن مطرح شده و هنوز تصمیم گیری نشده، حداکثر مبلغ رویه ای که باید پرداخت شود، معادل همان مبلغ پرداخت شده اولیه است."

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر، پیش از این اعلام کرد که باشگاه های این لیگ اجازه ندارند که پیش از 25 جولای بازیکن جدید به خدمت بگیرند؛ زمانی که فصل جاری به پایان می رسد. سایر لیگ های برتر اروپایی هم برنامه مشابهی دارند.

دیدگاه‌ها