کد خبر : 1689153 | 23 خرداد 1399 ساعت 11:24 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

خامس دوباره در رئال یا هر تیم دیگری خواهد درخشید

فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که خامس رودریگز دوباره به روزهای خوب گذشته بازخواهد گشت.

خامس دوباره در رئال یا هر تیم دیگری خواهد درخشید

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز در تابستان گذشته دوباره به رئال مادرید بازگشت اما در فصل جاری کمتر توسط زین الدین زیدان به کار گرفته شده است. اگرچه این موضوع تا حدود زیادی با مصدومیت وی نیز ارتباط داشته اما با این حال شایعات زیادی درباره جدایی این ستاره کلمبیایی شنیده می‌شود.

 

ستاره سابق رئال مادرید اما به دفاع از عملکرد خامس رودریگز پرداخته است. فرناندو مورینتس در این باره گفت: " هر اتفاقی که در ادامه فصل رخ دهد فکر نمی‌کنم باعث شود بگوییم برای خامس بدون رنج و افتخار بوده است. ما در مورد بازیکنی فوق‌العاده صحبت می‌کنیم که در کلمبیا به عنوان یک اسطوره از او یاد می‌شود. با این حال همه بازیکنان نمی توانند در یک سطح موفق باشند ."

 

 

1489770

 

 

خامس رودریگز در دوره اول حضور خود در رئال مادرید و زیر نظر کارلو آنچلوتی روزهای خوبی را سپری کرد. مورینتس در ادامه می گوید: " او مجبور شد از رئال جدا شود و حالا دوباره به عقب بازگشته است. با این حال خامس هنوز نتوانسته ارتباط دلخواهش را با طرفداران به وجود بیاورد. موفقیت در رئال مادرید دلیل رقابت تنگاتنگی که در آنجا وجود دارد بسیار دشوار است.

 

مطمئنا زیدان فکر می‌کند که دیگر بازیکنان عملکرد بهتری نسبت به خامس دارند. با این وجود من باور دارم که خامس دوباره در رئال یا هر تیم دیگری خواهد درخشید."

دیدگاه‌ها