کد خبر : 1689196 | 23 خرداد 1399 ساعت 14:47 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

با منفی شدن تست کرونای سمدو

خطر از بیخ گوش مسی و بازیکنان بارسا گذشت

پس از منفی شدن تست کرونای نلسون سمدو، او می تواند در تمرین امروز بارسلونا شرکت کند. اتفاقی که باعث خوشحالی بازیکنان بارسا شد.

خطر از بیخ گوش مسی و بازیکنان بارسا گذشت

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی خبر از نقض پروتوکل های دولت اسپانیا و اتحادیه لالیگا توسط نلسون سمدو دادند. او روز دوشنبه گذشته جشن تولد خود را در یک رستوران و بدون فاصله اجتماعی، با حضور افرادی فراتر از حد تعیین شده برگزار کرد و بدتر اینکه این مساله را به اطلاع باشگاه بارسلونا نرساند.

 

 

1502515

 

 

سمدو بدون توجه در تمرین روز سه شنبه و چهارشنبه شرکت کرد تا خطر احتمالی انتقال ویروس به سایر هم تیمی هایش را موجب شود. او روز گذشته از سوی باشگاه اجازه تمرین پیدا نکرد و  تحت نظر تیم پزشکی تست کرونا داد. با منفی شدن نتیجه تست، سمدو از امروز می تواند در تمرین بارسا حضور پیدا کند تا به این ترتیب خطر از بیخ گوش بارسایی ها عبور کند.

 

 

1502516

 

 

باشگاه بارسلونا البته قصد دارد جریمه ای مالی برای مدافع پرتغالی در نظر بگیرد. در ماه های اخیر، نام نلسون سمدو را بیشتر به خاطر عدم توافقش برای تمدید قرارداد و احتمال انتقالش به تیم های مختلف شنیده بودیم . نقض قرنطینه نیز حاشیه جدیدی بود که او برای بارسا ایجاد کرد.

پیش از این 4 بازیکن سویا نیز با نقض قوانین قرنطینه و ترتیب دادن یک ضیافت ناهار خانوادگی، باعث ایجاد حواشی فراوانی در اسپانیا شده بودند.

دیدگاه‌ها