کد خبر : 1689216 | 23 خرداد 1399 ساعت 17:05 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش امید و نعمتی، بازگشت رسن؛

اوج ترافیک در خط هافبک پرسپولیس!

در بازی گل گهر و پرسپولیس، در هافبک کناری سرخ ها عملکرد درخشانی داشتند.

اوج ترافیک در خط هافبک پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دوستانه که دومین بازی پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ بود، سیامک نعمتی و امید عالیشاه به عنوان هافبک های پرسپولیس در کنار کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی به میدان رفتند و تک گل پیروزی بخش را هم با همکاری یکدیگر به ثمر رساندند.

 

علاوه بر این گل، عالیشاه نیز یک بار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه ایستگاهی او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا گلسازی امید با گلزنی همراه نشود.

 

این عملکرد در حالی رقم خورد که مهدی ترابی روی نیمکت حضور داشت و بشار رسن نیز کمی دورتر در آزمایشگاه تست کرونا را پشت سر می‌گذاشت. این دو بازیکن در نیم فصل اول هافبک های فیکس سرخ ها بودند و عملکرد درخشانی را در دوره گابریل کالدرون و سپس یحیی گل محمدی از خود نشان دادند.

 

 

حالا یحیی باید از بین این ۴ هافبک که جزو بهترین بازیکنان خط میانی لیگ برتر هستند، دو یا سه نفر را در ترکیب اصلی قرار دهد. نکته مهم این که گل محمدی در پایان فصل نیز دردسر سختی برای نقل و انتقالات خواهد داشت.

 

پرسپولیس تا آغاز لیگ بر احتمالا دو بازی تدارکاتی هم خواهد داشت و باید دید در آن دو مسابقه چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا بشار رسن و مهدی ترابی می‌توانند جایگاه خود را پیدا کنند یا نه؟

دیدگاه‌ها