کد خبر : 1689225 | 23 خرداد 1399 ساعت 17:42 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

آربلوا:

رئال برای قهرمانی به این دو بازیکن نیاز دارد

آلوارو آربلوا مدافع سابق رئال معتقد است که نقش کریم بنزما و ادن هازارد در کورس قهرمانی لالیگا کلیدی خواهد بود.

رئال برای قهرمانی به این دو بازیکن نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید کار خود در شروع مجدد لالیگا را از یکشنبه پیش رو و برابر ایبار شروع خواهد کرد. به دلیل بازسازی ورزشگاه برنابئو بازی های رئال قرار است در ورزشگاه کوچک دی استفانو در کمپ والدبباس برگزار شود.

تمرینات رئال در یک ماه گذشته به شکلی منظم به انجام رسیده و گفته می شود ستاره های این تیم حالا به فرم دلخواه خود برگشته اند. خبر خوب، بازگشت مارکو آسنسیو و ادن هازارد به میادین است. هر دو فصل را از دست داده بودند ولی شیوع کرونا به سودشان تمام شد.

 

 

1491498

 

 

آلوارو آربلوا ستاره سابق رئال که به زودی مربی تیم زیر 14 ساله های رئال خواهد شد، به شبکه تلویزیونی باشگاه گفت:« کریم بنزما تا الان بازیکنی تاثیرگذار برای رئال بوده و در یازده بازی باقیمانده نیز نقشی کلیدی خواهد داشت. او بهترین گلزن تیم است و با زیدان اعتماد به نفسش بیشتر از همیشه به نظر می رسد. معتقدم برای قهرمانی به گل های کریم نیاز پیدا خواهیم کرد.»

 

 

1501561

 

 

بازگشت هازارد و آسنسیو:« آسنسیو در این فصل به دلیل مصدومیت رباط صلیبی اصلا بازی نکرده و در مورد او باید احتیاط کرد. فکر می کنم زیدان به او به تدریج میدان خواهد داد ولی قضیه ادن هازارد متفاوت است. او آماده تر از همیشه برگشته و در بهترین فرم قرار دارد. معتقدم هازارد فوق العاده به تیم کمک خواهد کرد.»

 

ترکیب زیدان برای بازی با ایبار:« فکر می کنم او ترکیب اصلی را به زمین بفرستند ولی در بازی های بعدی به دلیل فشردگی مسابقات، شاهد 4 یا 5 تغییر در هر بازی باشیم.»

 

دیدگاه‌ها