کد خبر : 1689316 | 24 خرداد 1399 ساعت 10:27 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

شفر درخواست باشگاه استقلال را قبول نکرد

پیش از صدور حکم فیفا در خصوص پرونده شفر، باشگاه استقلال از سرمربی سابقش خواست برای مذاکره و هم چنین توافق در خصوص مطالبات مالی به تهران سفر کند که مربی آلمانی این درخواست را قبول نکرد!

شفر درخواست باشگاه استقلال را قبول نکرد

به گزارش "ورزش سه"، فیفا به تازگی و با صدور حکمی باشگاه استقلال را به پرداخت 550 هزار دلار در حق سرمربی سابقش محکوم کرده است. 350 هزار مطالبات باقی مانده این مربی بوده و 200 هزار دلار هم اختلاف قرارداد فصل پایانی اش با استقلال و تیم اماراتی بوده است که مجموعا می شود 550 هزار دلار. البته شفر در شکایت به فیفا خواهان دریافت همه قرارداد باقی مانده اش از باشگاه استقلال شده بود که به دلیل حضور در تیم بن یاس بعد از جدایی از استقلال قرارداد فصل پایانی اش در این حکم لحاظ نشده است. اما اختلاف قرارداد فصل پایانی اش با استقلال و تیم اماراتی 200 هزار دلار بوده. به واقع اگر شفر در استقلال می ماند در فصل بعد از جدایی اش 200 هزار دلار بیشتر می گرفت. باشگاه استقلال از شفر خواسته دست کم این 200 هزار دلار را به باشگاه تخفیف بدهد که مربی آلمانی این درخواست را نپذیرفته است.

 

جالب اینکه در فوتبال حرفه ای باشگاه ها به هنگام قطع همکاری با مربی و بازیکن پیش از اتمام قراردادش به طور حتم مذاکره و به توافق دست پیدا می کنند اما در فوتبال ایران این مذاکره صورت نمی گیرد و طبیعی است بازیکن یا مربی خارجی به فیفا شکایت کند. باشگاه استقلال اگر به هنگام قطع همکاری با شفر برای رسیدن به توافق با شفر مذاکره می کرد چه بسا با همان 350 هزار دلار به توافق می رسید اما اکنون و با رای فیفا باید 550 هزار دلار پرداخت کند و گویی برای باشگاه های ایرانی زمان خریدن تا طرح شکایت در فیفا و صدور حکم از سوی فدراسیون فوتبال جهان کافی است!

دیدگاه‌ها