کد خبر : 1689321 | 24 خرداد 1399 ساعت 10:45 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اتلتیکو: اینجا خانه من است، هیچ جا نمی‌روم

سائول نیگز ستاره اتلتیکو مادرید با وجود شایعات متعدد درباره انتقالش به منچستریونایتد می‌گوید اتلتیکو را خانه خود می‌داند.

ستاره اتلتیکو: اینجا خانه من است، هیچ جا نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعات پرحجمی درباره جدا شدن سائول نیگز از اتلتیکو مادرید در فصل تابستان مطرح شده و از منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی او یاد شده است و ولی نیگز این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید اتلتیکو را خانه خود می‌داند و تا کنون با هیچ تیمی درباره انتقال احتمالی‌اش صحبت نکرده.

 

سائول در سال 2017 قراردادش با اتلتیکو را به مدت 9 سال تمدید کرد تا نشان دهد تا چه حد به اتلتی وفادار است. اما این اقدام ملی‌پوش اسپانیایی هم مانع از این نشده که شایعات درباره آینده‌اش در پایتخت اسپانیا بالا بگیرد. از منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر به عنوان تیمی که بیشترین علاقه را به سائول دارد یاد می‌شود.

 

1502681

 

اما سائول در پاسخ به این شایعات، در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:" من هم حرفهایی که در اینستاگرام زده می‌شود یا چیزهایی که مطبوعاتی مثل شما چاپ می‌کنند را می‌بینم. ولی من تا این لحظه با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام".

 

ستاره اسپانیایی و ملی‌پوش اتلتیکو در ادامه گفت:" در حال حاضر همه هم و غم من به پایان رساندن موفق این فصل است و رسیدن به هدف‌مان یعنی حضور بین چهار تیم اول جدول. بعد از آن هم رویای همه ما در اتلتیکو لیگ قهرمانان است".

 

سائول نیگز در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" من با اتلتیکو قراردادی بلندمدت دارم و علت امضای این قرارداد توسط من این بود که می‌خواهم اینجا بمانم. من با ماندگار شدن در اینجا هیچ مشکلی ندارم. اینجا خانه من است و خانواده‌ام اینجا زندگی می‌کنند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها