کد خبر : 1689328 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:09 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به پدیده آلمانی؛ یونایتد نه، چلسی را انتخاب کن

ستاره سابق فوتبال آلمان به کای هاورتز پدیده جوان این کشور توصیه کرد در فصل تابستان، بین دو تیم چلسی و منچستریونایتد، آبی‌های لندن را انتخاب کند.

توصیه به پدیده آلمانی؛ یونایتد نه، چلسی را انتخاب کن

به گزارش "ورزش سه"، دیتمار هامان ستاره سابق فوتبال آلمان که سابقه زیادی از بازی در تیمهای انگلیسی دارد به کای هاورتز پدیده جوان فوتبال آلمان و بازی‌ساز بایر لورکوزن پیشنهاد داد که امسال تابستان از دو تیم انگلیسی که خواهان او هستند، یعنی چلسی و منچستریونایتد، چلسی را به عنوان مقصد خود انتخاب کند.

 

هاورتز جوان با درخشش این فصلش در لورکوزن به یکی از پرخواهان‌ترین جوانهای اروپا تبدیل شده است. اما به نظر می‌رسد تیمهای انگلیسی شانس بیشتری برای جذب هاورتز دارند و در این میان از  لیورپول، چلسی و منچستریونایتد به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های او یاد شده است. در انگلیس گفته می‌شود شانس چلسی و یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازی‌ساز جوان آلمانی بیشتر است.

 

1502690

 

دیتمار هامان که سابقه بازی در تیمهای انگلیسی نیوکاسل، لیورپول و منچسترسیتی را دارد در گفتگو با اسکای آلمان در این باره گفت:" چلسی و منچستریونایتد در حال جدال برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر هستند. اگر یونایتد امسال هم نتواند سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد، احتمال دارد از رقبای انگلیسی خود عقب بیفتد. یونایتد در سالهای اخیر جذابیت خود را از دست داده. آنها سالها معیار درجه‌یکی بودند و هنوز هم بزرگترین باشگاه انگلیس هستند ولی مشکلات داخلی بزرگ باشگاه را نمی‌توان نادیده گرفت".

 

ستاره سابق آلمانی گفت:" چند سال پیش اگر بازیکنی با چند پیشنهاد انگلیسی مواجه بود اولویت اولش بدون شک یونایتد بود ولی این روزها ماجرا طور دیگری است. از طرف دیگر اگر به چلسی امروز نگاه کنید آنها مربی‌ای مثل فرانک لمپارد دارند که به عنوان بازیکن در این باشگاه درخشیده و از اسطوره‌های آنها بوده. من معتقدم چلسی دوباره در مسیر پیشرفت قرار دارد".

 

 

دیدگاه‌ها