کد خبر : 1689386 | 24 خرداد 1399 ساعت 14:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

با هیچ کسی مشکل شخصی ندارم؛ 

درودگر: از خدا می‌خواهم تراکتور از من شکایت کند !

صادق درودگر همچنان بر مواضع خود در مورد عدم بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال تاکید دارد و این ورود را برخلاف صلاح فوتبال ارزیابی می کند.

درودگر: از خدا می‌خواهم تراکتور از من شکایت کند ! 

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که مقابل ساختمان فدراسیون با سوالات خبرنگاران در رابطه با واکنشش نسبت به کفاشیان روبرو شده بود، درباره این موضوع گفت: یکبار این موضوع را توضیح داده ام. نظر شخصی ام را یکبار گفته ام و دیگر در رابطه با این موضوع صحبت می کنم. به ایشان احترام می گذارم. ایشان برای فوتبال زحمت کشیده است و ارزشی بوده است. این موضوع شخصی خودم بوده است.


او سپس در مورد حواشی ای که پیرامون او و باشگاه تراکتور به وجود آمده، اظهار کرد: اصلا هواداران تراکتور و این باشگاه از این حرف ها مصون اند. خیلی به آنها احترام می گذارم و دوستشان دارم. اصلا یک سو تفاهم بیشتر نبوده است. یک کسی یک حرفی زده است که آن حرف غلط است.


از درودگر در رابطه با حرف های قاضی زاده هاشمی رئیس مجلس پرسیده شد و اینکه ورود کفاشیان به فدراسیون غیرقانونی است. او به این سوال اینطور واکنش نشان داد:« به هر حال ایشان نماینده مجلس هستند و به قوانین بیشتر وارد هستند. به این موضوع بیشتر از این ورود نمی کنم.» 


او سپس در رابطه با دوگانگی ایجاد شده میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در مورد بازگشت کفاشیان اظهار داشت:« من اصلا از هیئت رئیسه اطلاع ندارم و با آنها ارتباطی ندارم.» 

 

1476958


او سپس با دفاع از حرف هایش در مورد عدم بازگشت کفاشیان، ادامه داد:« من نگران شدید این موضوع بودم که دوباره به سمت تشکیل کمیته انتقالی برویم. اگر خدایی ناکرده کسی در این میان شیطنت می کرد، فوتبال آسیب می دید. من اگر نگرانم به خاطر همین موضوع بوده است. وگرنه من با هیچ کسی مشکلی ندارم.» 


درودگر در رابطه با غیرفوتبالی بودن کفاشیان بیان کرد:« بله این حرف ها هست و تاثیرش را هم در جامعه دیده شده است. من سعی می کنم اگر حرفی در مورد چیزی می زنم، از قلبم باشد و براساس مسئولیت پذیری.» 


او سپس در مورد شکایت باشگاه تراکتور از خودش توضیح داد:« من هیچ حرفی در مورد تراکتور و مردم غیور آذربایجان نزده ام. یک چیزی یک فردی گفته و من جواب آن فرد را داده ام. من با فرد کار داشته ام. حالا   می گویند باشگاه تراکتور شکایت کرده است. من از خدا می خواهم که باشگاه تراکتور از من شکایت کند تا رفقایم را از نزدیک ببینم و با آنها احوالپرسی کنم. خیلی هم دوستشان دارم. این هیچ ربطی به باشگاه تراکتور و هوادارن ندارد و روحشان هم خبر ندارد.» 


رئیس سازمان اقتصادی فوتبال در مورد شرایط اقتصادی فوتبال اضافه کرد:« اوضاع اقتصادی فوتبال هم مانند جامعه خوب نیست ولی فوتبال که شروع شود، شرایط به حالت نرمال بازخواهد گشت.»

دیدگاه‌ها