کد خبر : 1689506 | 25 خرداد 1399 ساعت 01:33 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی، حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا

ناپولی با برتری 2-1 در مجموع دو دیدار مقابل اینتر، به فینال رقابت های کوپا ایتالیا صعود کرد.

ناپولی، حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در دیدار رفت در سن سیرو با نتیجه 1-0 اینتر را شکست داده بودند، در دیدار امشب در سن پائولو توانستند این تیم را با تساوی 1-1 متوقف کنند و راهی دیدار نهایی شوند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این اینتر بود که در دقیقه 2، روی یک ضربه کرنر به گل رسید. ارسال خطرناک کریستین اریکسن بدون اینکه به کسی برخورد کند، از بین پاهای داوید اوسپینا عبور کرد و تبدیل به گل اول بازی شد.

 

1502917

 

1502918

 

پس از این گل بازی متعادل دنبال شد و اگرچه بازیکنان ناپولی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، باز هم موقعیت خاصی روی دروازه اینتر ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 21، چیزی نمانده بود که پاس ضعیف باستونی و اشتباه هاندانوویچ، ناپولی به گل برسد اما مرتنز و اینسینیه نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

چند دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود تا صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل دوم شوند اما ضربه سر لوکاکو روی ارسال اریکسن، راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد. در دقیقه 32، بار دیگر لوکاکو با یک ضربه سر روی دروازه ناپولی خطرساز شد اما این بار اوسپینا با یک واکنش خوب، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 40، کاندروا بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه او را این بار هم اوسپینا دفع کرد.

یک دقیقه بعد، دروازه بان کلمبیایی ناپولی بازی خوبش را تکمیل کرد و با یک شروع مجدد عالی، اینسینه را راهی دروازه اینتر کرد و پاس در عرض او را هم مرتنز با یک بغل پای مطمئن، تبدیل به گل کرد تا حساب کار 1-1 شود. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

 

1502919

 

 

نیمه دوم را اینتری ها بهتر آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان ناپولی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این برتری هم به موقعیت خاصی منجر نشد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در فاصله 20 دقیقه به پایان بازی، کونته سه تعویض همزمان انجام داد و ویکتور موزس، الکسیس سانچس و کریستین بیراگی را به زمین فرستاد و این باعث شد تا اینتری ها تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار بگیرند.

در دقیقه 76، چیزی نمانده بود که الکسیس سانچس با یک شوت تماشایی، اینتر را پیش بندازد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، چیزی نمانده بود که اریکسن خود و تیمش را دو گله کند اما باز هم اوسپینا دروازه تیمش را نجات داد.

تلاش اینتری ها برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ادامه داشت اما آنها در نهایت نتوانستند به هدف شان برسند و ناپولی به دیدار فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها