کد خبر : 1689530 | 25 خرداد 1399 ساعت 09:19 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان جلسه دادرسی به شکایت آریابرتر

سعادتمند بعد از جلسه دادگاه چه گفت؟

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

سعادتمند بعد از جلسه دادگاه چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران حوزه ورزش پس از ناکامی در گفت و گو با علیرضا بیرانوند، برای پوشش احضار احمد سعادتمند به خیابان مطهری رفتند تا با مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کنند، او ترجیح داد در ابتدای حضور در دادسرا به سوالات پاسخی ندهد.


دادگاه سعادتمند در ساعت 8:30 صبح امروز برگزار شده و او برای پاسخ به اتهاماتی که از سوی شرکت آریا برتر برای نقض قرارداد کارگزاری به وی وارد شده، پاسخگوی قاضی دادگاه باشد. 


این پرونده برای شرکت آریا برتر و باشگاه استقلال یک ماجرای دامنه دار است و تاثیر زیادی در مساله بحرانی مالی در باشگاه استقلال دارد. این شرکت که به نوعی به اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره آبی ها وابسته است، شکایت خود از سعادتمند را پس از آن به دادگاه برده که سعادتمند با شرکت فولاد متین برای کارگزاری قرارداد امضا کرده، در حالی که پیش از این آریا برتر در قراردادی سه ساله کارگزاری را از باشگاه استقلال دریافت کرده بود. 


سعادتمند علت ترک قرارداد آریا برتر از سوی باشگاه استقلال را عدم تزریق منابع مالی عنوان کرده است.

 

سعادتمند بعد از اتمام جلسه دادگاه در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار ورزش سه گفت: همه چیز برای استقلال خوب است و هواداران نگران نباشند. او همچنین صدور حکم جلب علیه خود را تکذیب کرد و سوار بر یک خودرو به سمت باشگاه رفت تا ماموریت جمع و جور کردن بدهی های هنگفت استقلال را پیگیری کند. او عقیده دارد همه مشکلات حل خواهند شد.

دیدگاه‌ها