کد خبر : 1689547 | 25 خرداد 1399 ساعت 11:01 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع مشاور سازمان لیگ از رییس سابق 

بازگشت کفاشیان به فوتبال جرم نیست

علی کفاشیان بعد از طرح بازگشت به فدراسیون فوتبال مخالفین زیادی پیدا کرده است. همه در بدنه فدراسیون فوتبال هم در خارج از فدراسیون فوتبال.

بازگشت کفاشیان به فوتبال جرم نیست 

به گزارش "ورزش سه"، قاضی زاده هاشمی منتقد شماره یک فدراسیون فوتبال در سال های اخیر گفته اگر علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال برگردد جرم کیفری رخ می دهد! صادق درودگر – رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هم گفته اگر علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال برگردد او از سمت خود استعفاء خواهد کرد. اما غلامرضا بهروان – مشاور سازمان لیگ در دفاعی که از علی کفاشیان داشته به نکته کلیدی اشاره کرده است. 

 

برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفته اند علی کفاشیان از سمت خود استعفاء کرده و از آنجایی که در جلسات متعددی غیبت داشته عضویت او در هیات فدراسیون فوتبال لغو شده است. غلامرضا بهروان در این باره می گوید: «علی کفاشیان خودش می گوید از سمت خود استعفاء نکرده. از سویی او نمی توانسته در جلسات هیات رییسه شرکت کند به این خاطر که از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود. او اگر در جلسات هیات رییسه شرکت می کرد متهم به این می شد که از رای کمیته اخلاق تمکین نکرده است. به نظر من حضور علی کفاشیان در جلسات هیات رییسه اتفاق خوبی است. او خدمات زیادی دراین فوتبال انجام داده و باز هم می تواند به این فوتبال کمک کند.»

 

مشاور سازمان لیگ هم چنین به انتقادهای قاضی زاده هاشمی واکنش نشان داد و گفت: «من نمی دانم با بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال چه جرم کیفری رخ می دهد. او عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و محرومیتش هم سپری شده. بهتر است اجازه دهیم استقلال فدراسیون فوتبال رعایت شود و اختلافات فوتبال به جاهای دیگر کشیده نشود. این گونه اظهار نظرها به جای اینکه به فوتبال کمک کند به فوتبال ضربه می زند. ما باید بدانیم مصاحبه ها در فوتبال رصد می شود و طبیعتا در حال حاضر هم به همین خاطر قادر نیستیم انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم. باید اجازه دهیم برای فوتبال فوتبالی ها تصمیم بگیرند.»

دیدگاه‌ها