کد خبر : 1689566 | 25 خرداد 1399 ساعت 12:07 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز پر فراز و نشیب سنگربان ناپولی

اوسپینا؛ اشتباه مهلک و معجزه در یک بازی!

داوید اوسپینا سنگربان ناپولی در بازی تیمش مقابل اینتر عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، عملکردی شامل اشتباهات بزرگ و سیوهای درخشان و شروع مجددهای ارزشمند.

اوسپینا؛ اشتباه مهلک و معجزه در یک بازی!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ناپولی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا مقابل اینتر به تساوی 1-1 دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب 2-1 به پیروزی رسیده و راهی فینال شود داوید اوسپینا سنگربان ناپولی شب پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

 

این بازی برای اوسپینا با یک اشتباه بد آغاز شد، اشتباهی که باعث شد ناپولی گل اول را دریافت کرده و از حریفش عقب بیفتد.

 

1502982

 

اوسپینا روی این گل اشتباه بسیار بدی کرد. کریستین اریکسن ستاره سابق تاتنهام و بازیکن فعلی اینتر از روی نقطه کرنر توپ را به شکلی ارسال کرد که از همه بازیکنان دو تیم عبور کرده و در نهایت از زیر پاهای اوسپینا وارد دروازه ناپولی شد.

 

1502983

 

اما اوسپینا در دقایق بعدی با یک شروع مجدد عالی باعث شد گل ناپولی توسط دریس مرتنز به ثمر برسد. همان گلی که در نهایت تیم او را راهی فینال و بازی با یوونتوس کرد.

 

اما درخشش اوسپینا بعد از اشتباهش در ابتدای بازی تنها به این شروع مجدد منجر به گل ختم نشد و او در ادامه با چند سیو درخشان نقش مهمی در صعود ناپولی به فینال داشت. آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی به درخشش اوسپینا و نقش او در صعود ناپولی اشاره کرد و گفت اوسپینا در بازی مقابل اینتر معجزه کرده.

 

1502985

 

کونته در این باره گفت:" من درباره تیم خودم نیمه پر لیوان را می‌بینم. ما فرصتهای گل زیادی خلق کردیم و 18 بار برای گلزنی تلاش کردیم. اوسپینا امروز بهترین بازیکن میدان بود و درون دروازه معجزه کرد".

 

 

دیدگاه‌ها