کد خبر : 1689586 | 25 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

توبیخ مولر توسط بایرن، پس از انتقاد از خرید هاورتز

حسن صالح حمیدزیچ از توماس مولر ستاره این تیم به خاطر صحبت‌های اخیرش درباره شایعات خرید کای هاورتز توسط بایرن مونیخ به شدت انتقاد کرد.

توبیخ مولر توسط بایرن، پس از انتقاد از خرید هاورتز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبتهای اخیر توماس مولر ستاره بایرن مونیخ درباره شایعات مطرح شده مبنی بر تلاش بایرن برای خرید کای هاورتز پدیده بایر لورکوزن، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن از ستاره کهنه‌کار این تیم به شدت انتقاد کرد.

 

1501082

 

مولر روز چهارشنبه و بعد از پیروزی 2-1 بایرن مقابل آینتراخت فرانکفورت در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان، از شایعات درباره تلاش تیمش برای خرید کای هاورتز انتقاد کرده و با اشاره به وضعیت مالی بغرنج باشگاه در نتیجه بحران کرونا گفت منطق پشت تلاش برای خرید هاورتز را درک نمی‌کند. مولر گفته بود حالا که بازیکنان بایرن مجبورند دستمزد خود را کاهش دهند، تلاش برای خرید هاورتز با مبالغ کلان چه معنایی می‌دهد؟

 

حمیدزیچ حالا با انتقاد از توماس مولر بابت این اظهارات گفت:" بعد از بازی ما در نیمه‌نهایی جام حذفی، توماس که احتمالا از عملکرد تیم ناراحت بوده کلماتی به زبان آورده که درست نبوده. او برای بیان مطالبش راه درستی را انتخاب نکرده".

 

1502872

 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در ادامه گفتگویش با اسکای آلمان گفت:" ما یک روز بعد راجع به این مساله با توماس صحبت کردیم. من و او با هم جلسه‌ای داشتیم و من به او متذکر شدم که کارش درست نبوده. توماس این را درک کرد. او پسر خیلی خیلی باهوشی است. و یک فوتبالیست خیلی خیلی باهوش".

 

 

دیدگاه‌ها