کد خبر : 1689633 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:50 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

واکنش زیدان به برد بارسا با مثل هجومی جدید

زین الدین زیدن قصد دارد امشب از یک مثلث تهاجمی کمتر استفاده شده برابر ایبار استفاده کند.

واکنش زیدان به برد بارسا با مثل هجومی جدید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو و از ساعت 22 اولین بازی خود در شروع مجدد لالیگا را برابر ایبار پیش رو دارد. با توجه به برد شب گذشته بارسا، کهکشانی ها محکوم به کسب پیروزی و بازگرداندن فاصله با صدر به دو امتیاز هستند.

شواهد از این قرارند که زین الدین زیدان امشب قصد دارد از مثلث ادن هازارد، گرت بیل و کریم بنزما در خط حمله استفاده کرده و تیمش را 3-3-4 به زمین بفرستد.

 

 

1503011

 

 

به دلیل مصدومیت های متعدد، این مثلث تنها در 5 بازی از سوی زیدان مورد استفاده قرار گرفته و چندان هم نتیجه بخش نبوده است.

 

گرت بیل فصل جاری سه مصدومیت را تجربه کرده است. او در ماه های اکتبر، دسامبر و ژانویه مصدوم شد و بازی های زیادی را از دست داد. ستاره ولزی در 1160 دقیقه حضور در زمین تنها موفق به زدن سه گل شده است که برای او آماری ضعیف محسوب می شود. رقیب بزرگ او مارکو آسنسیو است ولی او به دلیل دوری 10 ماهه از میادین، کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

 

 

1501633

 

 

ادن هازارد هم فصل را با مصدومیت شروع کرد و هفته های ابتدایی را از دست داد. او سپس در ماه های نوامبر و فوریه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و در نهایت تن به جراحی داد. تعطیلی لالیگا به خاطر کرونا بهترین فرصت را برای ریکاوری او فراهم کرد و حالا گفته می شود در بهترین فرم قرار دارد.

در این بین کریم بنزما حضور ثابت در خط حمله داشته و در لالیگا نیز توانسته 14 گل به ثمر برساند.

 

 

1470025

 

 

در 5 دیداری که زیدان از مثلث هازارد، بنزما و بیل استفاده کرده، حاصل کار دو برد، دو تساوی و یک شکست بوده است و رئال 7 گل زده و 7 گل نیز دریافت کرده است. دو پیروزی برابر سویا و گرانادا، دو تساوی برابر اتلتیکو و سلتا و یک شکست سنگین 3-0 در زمین پی اس جی.

بنزما در این 5 بازی دو گل زد، ادن هازارد یک گل زد و یک پاس گل داد و گرت بیل هم تنها موفق به دادن یک پاس گل شد. باید دید عملکرد این مثلث در بازی امشب چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها