کد خبر : 1689645 | 25 خرداد 1399 ساعت 17:18 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد؟!

به نظر می رسد که ستاره سوئدی یعنی زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل از میلان جدا می شود و احتمالاً راهی باشگاه همربی سوئد خواهد شد.

مقصد بعدی زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد؟!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در نقل و انتقالات زمستانی و پس از کش و قوس‌های فراوان، میلان را به عنوان چالش جدید خود برای آخرین سالهای دوران فوتبالش برگزید؛ این ستاره سوئدی اتفاقاً با ورود به روسونری تاثیر بسزایی روی عملکرد این تیم داشت و با او، تا حدود زیادی عملکرد این تیم ایتالیایی با پیشرفت روبرو شد.

 

با این حال اما رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که زلاتان در دیدار با ایوان گازیدیس، مدیر باشگاه میلان نارضایتی خود را از وضع موجود اعلام کرده و نسبت به عملکرد باشگاه انتقادات شدیدی را مطرح کرده است.

 

 

1500289

 

 

در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد روابط ستاره سوئدی با باشگاه میلان تیره و تار شده و به نظر می رسد که راه دو طرف خیلی زود به جدایی ختم خواهد شد؛ موضوعی که شانس تمدید قرارداد زلاتان با روسونری را بسیار کاهش داده است.

 

گاتزتا همچنین گزارش می دهد که احتمال حضور زلاتان ابراهیموویچ در باشگاه همربی که اخیراً بخشی از سهام آن را نیز خریداری کرده بود، وجود دارد. اگرچه این بازیکن تا پایان فصل تمرکز خود را روی موفقیت میلان قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها