کد خبر : 1689657 | 25 خرداد 1399 ساعت 17:18 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لیورپول اکو

فیلیپ کوتینیو در راه بازگشت به لیورپول

ستاره برزیلی دو سال پس از جدایی از لیورپول قصد دارد به باشگاه سابقش برگردد.

فیلیپ کوتینیو در راه بازگشت به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

 

1499374

 

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

در روزهای اخیر بحث درباره آینده فیلیپ کوتینیو بسیار داغ دنبال شده است. اکثر قریب به اتفاق منابع معتبر اعتقاد دارند که لیگ برتر انگلیس مقصد بعدی این هافبک برزیلی خواهد بود

 

 

1428183

 

 

طبق ادعای لیورپول اکو،  کوتینیو مایل است با کاهش حقوق خود به لیورپول بازگردد و این را به اطلاع یورگن کلوپ هم رسانده است.

طبق این گزارش، کوتینیوی 28 ساله تمایل خود برای بازگشت به آنفیلد را به اطلاع کلوپ رسانده و حتی حاضر شده حقوقش را کاهش دهد تا قرمزپوشان مرسی‌ساید برای جذب دوباره او ترغیب شوند.

گفته می شود لیورپول تمایل دارد او را قرضی با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد و پس از پایان فصل، مذاکرات با بارسا را شروع خواهد کرد.

 

 

1273423

دیدگاه‌ها