کد خبر : 1689663 | 25 خرداد 1399 ساعت 18:14 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

این اتفاقات در شان استقلال نیست

جباری: فتحی بگوید چرا بی‌دلیل شفر را اخراج کرد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید شکایت هایی که از این باشگاه شده شان استقلال را زیر سوال برده است.

 جباری: فتحی بگوید چرا بی‌دلیل شفر را اخراج کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، علی جباری که در مراسم بزرگداشت پرویز ابوطالب شرکت کرده بود، در خصوص این مربی فقید و ارزنده بیان کرد: اول از همه به جامعه فوتبال و شاگردان ابوطالب تسلیت می‌گویم. ابوطالب مربی و بازیکن بسیار خوبی بود و من افتخار آشنایی با او را در تیم راه آهن داشته‌ام. او از خانواده فوتبالی به این ورزش معرفی شده بود و برادران ابوطالب مشهور هستند. متاسفم که او را زود از دست دادیم. سال‌ها از دیدار من با ابوطالب گذشته است و خاطره‌ای به یاد ندارم. زمانی که در تیم راه آهن بودم سن کمی داشتم و وقتی به تیم تاج منتقل شدم از آن‌ها فاصله گرفتم و قطعا پیش زمینه‌ای که از او دارم مثبت است.


وی درباره مشکلاتی که به خاطر بدهی‌های استقلال به شفر و بویان برای این تیم ایجاد شده، تاکید کرد:‌متاسفانه این مسائل اتفاقی است که در گذشته رخ داده و دلیلی ندارد در آینده هم رخ ندهد. اما در کل آقایانی که  در باشگاه استقلال مدیریت کرده اند باید فکر چنین روزی را می‌کردند که الان به این حال و روز نمی‌افتاد. سعادتمند در تلاش است قدمی مثبت برای باشگاه بردارد و تا جایی که می‌تواند مشکلات را حل می‌کند و باید دست به دست یکدیگر مشکلات را حل کرد. مدیران قبلی هم نباید چوب لای چرخ کار سعادتمند بگذارند. امیدواریم باشگاه بتواند مشکلات را سپری کند.


پیشکسوت استقلال همچنین گفت: با شفر مشکلی نداشتم و بیشتر با فتحی مشکل دارم که بی دلیل شفر را اخراج کرد و مصیبت‌ها از همان زمان به وجود آمد. گرو و نیومایر هم از همان موقع بدهی‌هایشان به وجود آمد و در حد تیم‌های محلی ما هم نبودند که به استقلال آمدند. در شان باشگاه استقلال این اتفاقات نیست.

دیدگاه‌ها