کد خبر : 1689759 | 26 خرداد 1399 ساعت 11:13 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

بلیت برگشت سرمربی ذوب آهن سوخت شد

رادولوویچ نیز با پاسپورت مونته نگرویی اصلاً تا ۱۰ شهریور اجازه ورود به آلمان را ندارد و عملاً بلیتی که برای او تهیه شده، سوخت می‌شود

بلیت برگشت سرمربی ذوب آهن سوخت شد

علی دادفر، مدیر رسانه‌ای ذوب آهن اعلام کرد که برای امروز دوشنبه -۲۶ خرداد ماه- بلیت برگشت برای رادولوویچ تهیه شده و روز گذشته نیز احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه این موضوع را تأیید کرد.


با این وجود سرمربی مونته‌نگرویی ذوب آهن صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند که اگر درست باشد مسئولان باشگاه ذوب آهن اشتباه عجیبی را در تهیه بلیت بازگشت برای رادولوویچ مرتکب شده‌اند.


میودراگ رادولوویچ، سرمربی ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به صحبت‌ها قبلی خود در رابطه با بلیت تهیه شده توسط باشگاه ذوب آهن برای بازگشت او، اظهار کرد: بلیتی که تهیه شده برای پرواز از طریق آلمان بود.


 به گفته وی مشکل اینجاست که بنا بر تصمیم دولت آلمان اتباع تمامی کشورها به غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، شینگن و بریتانیا نمی‌توانند تا حداقل ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور ماه) به آلمان سفر کنند. مونته نگرو با اینکه در قاره اروپا قرار دارد، اما شامل هیچ از یک این شرایط نمی‌شود و در نتیجه، رادولوویچ اصلاً نمی‌تواند به آلمان سفر کند و این بدان معناست که عملاً بلیتی که برای او تهیه شده، سوخت شده است

دیدگاه‌ها